Kan man det? Ang. brudebuket - stem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

AnneBJ

Min fasters brudebuket var kun solsikker, og det var virkelig smukt til alt det hvide... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har set det et par gange i brude buketter og syntes det har været rigtig fint! Vh stine

Anmeld

30. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Kom frisk med et billede af din buket

Hm, jeg har ingen scanner - og vi har lige haft kobberbryllup, så det ligger så lang tid tilbage, at man ikke flashede bryllupsfotos på FB 

Jeg vil gerne prøve at lægge et billede ind i næste uge. 

Anmeld

30. juni 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Ej, vil se billeder

https://www.baby.dk/debat/139577pi1/bryllup/ikke-he lt-alm-brudebuket---.aspx

Her kan du se den..

Anmeld

30. juni 2012

Kay

selvfølgelig kan man det...

ville nok glo lidt hvis du kom med en kaktus i en urtepotte... men i min verden kan man lige hvad man vil til sit eget bryllup

Anmeld

30. juni 2012

-Sigrid-

Jeg har set det før SÅ smuk, det var temaet

Men er det ikke manden som skal ud og købe det? Det gjorde min mand i hvert fald

Anmeld

30. juni 2012

Mumto3

Måske er der allerde nogen der har nævnt det, med i det TV-program der hedder noget med 3brude hvor 3 brude dyster om at lave det bedste bryllup, der var engang en som havde solsikketema, og hun havde både solsikker på sin brudekjjole og jeg tror bestemt også hun havde det i sin brudebukte. Jeg husker den som rigtig flot -og lige hende!

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg har set det før SÅ smuk, det var temaet

Men er det ikke manden som skal ud og købe det? Det gjorde min mand i hvert fald

Som nævnt tidligere i tråden, er vi ikke meget for traditioner

Anmeld

1. juli 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Jeg er vild med solsikker, men har aldrig set det til en beudebuket, hvert fald ik til de beyllupper jeg har været til...

Hva ville i tænke, hvis i sad i kirken, der kommer en SÅ flot brud gående ind også med SOLSIKKER?

Super god idé! Det er da en blomst der bringer glæde!!

Anmeld

1. juli 2012

Malene76

Anonym skriver:

Jeg er vild med solsikker, men har aldrig set det til en beudebuket, hvert fald ik til de beyllupper jeg har været til...

Hva ville i tænke, hvis i sad i kirken, der kommer en SÅ flot brud gående ind også med SOLSIKKER?

Jeg skal til bryllup næste lørdag og der består brudebuketten af blomster fra haven. Så du kan gøre lige præcis som du har lyst til.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.