Kan man det? Ang. brudebuket - stem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Solsikker som brudebuket?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.602 visninger
37 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er vild med solsikker, men har aldrig set det til en beudebuket, hvert fald ik til de beyllupper jeg har været til...

Hva ville i tænke, hvis i sad i kirken, der kommer en SÅ flot brud gående ind også med SOLSIKKER?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg er vild med solsikker, men har aldrig set det til en beudebuket, hvert fald ik til de beyllupper jeg har været til...

Hva ville i tænke, hvis i sad i kirken, der kommer en SÅ flot brud gående ind også med SOLSIKKER?

Du kan gøre lige præcis det DU har lyst til, jeres dag, jeres valg Længere er den ikke

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Du kan gøre lige præcis det DU har lyst til, jeres dag, jeres valg Længere er den ikke

Det er jeg udemærket godt klar over, men derfor ku det da være sjovt at se hva andre synes

Jeg traffer jo ikke afgørelsen udfra jeres meninger..

Anmeld

30. juni 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Det er DIN dag og ingen andres. Ville aldrig gå op i hvad blomster bruden havde, men glæde mig over hvor lykkelig hun (forhåbentlig) så ud

Anmeld

30. juni 2012

Loa

Jeg elsker solsikker!!

Og tror uanset hvilken blomst jeg så i en brudebuket så ville jeg tænke at det måtte være fordi bruden godt kunne lide den/dem.. Brudens dag, brudens valg.

Anmeld

30. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Det er jeg udemærket godt klar over, men derfor ku det da være sjovt at se hva andre synes

Jeg traffer jo ikke afgørelsen udfra jeres meninger..

Jeg ville synes det var smukt og anderledes... Jeg er vild med anderledes

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

Det er DIN dag og ingen andres. Ville aldrig gå op i hvad blomster bruden havde, men glæde mig over hvor lykkelig hun (forhåbentlig) så ud

Men derfor kan man vel godt have en mening?

Som skrevet før, er det da kun for at høre jeres meninger - jeg træffer jo ikke min afgørelse udfra jeres stemmer, men derfor ku det da være sjovt at se, da jeg ikke syntes solsikker er meget brugt til bryllupper....

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg ville synes det var smukt og anderledes... Jeg er vild med anderledes

Det er jeg nemli også

Anmeld

30. juni 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Men derfor kan man vel godt have en mening?

Som skrevet før, er det da kun for at høre jeres meninger - jeg træffer jo ikke min afgørelse udfra jeres stemmer, men derfor ku det da være sjovt at se, da jeg ikke syntes solsikker er meget brugt til bryllupper....

jeg har også givet min mening. Der blev spurgt om hvad jeg ville tænke hvis jeg så bruden havde solsikker og jeg svarer at det ville jeg slet ikke tænke over.

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

jeg har også givet min mening. Der blev spurgt om hvad jeg ville tænke hvis jeg så bruden havde solsikker og jeg svarer at det ville jeg slet ikke tænke over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.