Hej

Jeg oprettede for kort tid siden en debat omkring min bror.
Og nu har jeg brug for noget hjælp.
Min bror er psykissyg og pt indlagt.
Vi som hans pårørende vil gerne klage over den behandling han får, da vi oplever at han bliver kastet fra og tilbage mellem 2 afdelinger i 2 forskellige byer, ikke nok med det får han det langtfra bedre.
Vi er ret overbevist om at han bliver overmedicineret, hvilket resultere i at han savler, snøvler og kan sidde ret op og ned og falde i søvn.
Han siger selv at medicin gør ham dårligere.
For hver gang vi taler med ham/ser ham er han mere og mere dopet, men intet har ændret på graden af hans psykose.
De taler ubehageligt til ham og har flere gang oplevet at de har "truet" ham når han er kommet på den åbneafdeling, at hvis han ikke opføre sig ordenligt sender de ham retur på den lukkede.
Det er faktisk rigtig ubehageligt at høre på. Hvis vi prøver at sige det til dem ignorer de os og fortsætte blot.
Han modtager ingen form for samtale terapi/psykologhjælp, påtrods af at han selv giver udtryk for at det kunne han virkelig godt bruge.
Han bliver blot opbevaret.
Han får medicin og det er det.
Jeg vil så gerne have hjælp, til hvem vi skal kontakte får at få den rette hjælp til ham.
Jeg vil gerne have sat fokus på den bekymring vi har omkring overmedecinering.
I aften vil min forældre forsøge at få en udførlig liste over alt den medicin han modtager dagligt.
Hvad deres handlingsplan er.
Håber det hele giver mening og at der er nogen der kan hjælpe.
Mvh hilsen en dybt bekymret søster, der frygter at hendes bror er tabt for altid denne gang.