Skuffet efter scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

Michalala

Uha, stakkels pige. Sikke dog en skuffelse for hende, at hendes kæreste reagerer på den måde. Det skulle jo være en glædelig oplevelse for dem sammen.

Jeg tror det er meget naturligt at mænd gerne vil have en dreng de kan spille fodbold med m.m. Men derfra og så til at sige at han ikke kommer til at elske en datter lige så højt som en søn, er der også et godt stykke vej.

Når det så er sagt, så tror jeg også bare han lige skal vende sig til tanken. Men han kan ikke være bekendt overfor sin kæreste at reagerer på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Mother-love

Kan virkelig godt forstå du er rystet. Jeg synes godt nok også det er ret umodent at opføre sig sådan. Jeg ønskede mig en dreng men blev sgu alligevel ret lykkeligda ci fik afvide at vi skulle have en pige.
Kæresten forventede en dreng. Men ønskede sig brændende en pige. Så da vi fik afvide vi skulle have en sund og rask pige. Begyndte han at små tude hehehe. Så fedt når man ser kønsscanningen af isabella at man så kan høre i baggrunden at far sidder og snøfter hehehehe.

Men han var da også blevet glad hvis det var en dreng. Forstår virkelig ikke man kan være sådan. Man skal sgu være glad for det man får og lykkelig over man får et sundt og raskt barn trods alt.
For hvis det nu var en dreng og barnet ikke var sundt og raskt så er det jo heller ikke okay. Synes det er enormt egoistisk og enormt synd for hans kæreste.

Anmeld

30. juni 2012

Mother-love

Kan virkelig godt forstå du er rystet. Jeg synes godt nok også det er ret umodent at opføre sig sådan. Jeg ønskede mig en dreng men blev sgu alligevel ret lykkeligda ci fik afvide at vi skulle have en pige.
Kæresten forventede en dreng. Men ønskede sig brændende en pige. Så da vi fik afvide vi skulle have en sund og rask pige. Begyndte han at små tude hehehe. Så fedt når man ser kønsscanningen af isabella at man så kan høre i baggrunden at far sidder og snøfter hehehehe.

Men han var da også blevet glad hvis det var en dreng. Forstår virkelig ikke man kan være sådan. Man skal sgu være glad for det man får og lykkelig over man får et sundt og raskt barn trods alt.
For hvis det nu var en dreng og barnet ikke var sundt og raskt så er det jo heller ikke okay. Synes det er enormt egoistisk og enormt synd for hans kæreste.

Anmeld

30. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StineW79 skriver:

Har tit hørt om folk der bliver skuffet over at få det " forkerte " at vide til md scaning, men at de altid ender med at blive glade for kønnet, når de lige har vendte sig til tanken!!! Tror altså at det er helt normalt og at det i de fleste tilfælde hurtigt går over i glæde over at sku ha et sundt og rask barn! Vh stine

Anmeld

30. juni 2012

Troldemommi

jeg ville ikke tilgive sådan en melding.

Anmeld

30. juni 2012

Bellas Mor

chael skriver:

Ooooog?????????

Læner den sig ikke umiskendelig op af den anden forleden, hvor det var kvinden der var en kende skuffet!!

Mænd har vel også drømme om fremtiden.

Måske vil han sindsygt gerne have en han kan spille fodbold med, se sport, tage ud at fiske osv.

Hidsig kan jeg nu ikke blive, men lad dog manden. Er sikker på han vil knus elske sin lille datter og beskytte hende

*C

Man skal også passe på med at generalisere - jeg har en datter på 3 år, som bestemt ikke kun er en prinsesse. Hun spiller fodbold, elsker at lege med drenge, leger i mudder mm.

Man kan også sagtens få en "stille" dreng, som ikke synes fodbold er det fedeste, men synes perler er sjove! Så det der med at sige "jeg kan ikke lege med det andet køn" eller lign., det er noget fis...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.