Bellas Mor skriver:
Hej kvinder!
Jeg ville lige dele dette med jer, da jeg selv er mega forundret.
Sagen er at min kærestes bedste ven + kæreste venter deres første barn. Idag var de til kønsscanning og fik afvide at det blev en sund, rask lille pige de skal have
Moderen blev lykkelig, mens faren gik derfra skuffet og ked af det - han ville hellere have en dreng!
De skændes og går hver sin vej hjem.
Han ringer til min kæreste, og ytre sig - men min kæreste, bliver så hidsig og siger at han skal tage sig sammen, gå hjem og sig undskyld til hans kæreste - for den opførsel er bare IKKE ok!
Da jeg hørte det, mistede jeg al respekt for ham! Han er på ingen måde moden til at få børn, hvis det eneste han ønsker sig er drenge og har den holdning at "piger ikke er gode nok"..
Hvad synes I??
Jeg havde det ligesom ham efter vi havde været til kønsscanning.
Jeg var rigtig ked af det og skuffet - og jeg gav mig selv lov til det, for jeg havde altid haft en forestilling om at jeg ville få en dreng først. Og var sikker på at det var det vi skulle have.
Gudskelov flippede min kæreste ikke ud på mig, men prøvede at forstå og bar over med mig. Det var rart at han var der for mig, for jeg kunne jo ikke gøre for at jeg følte sådan.
Jeg vendte mig til tanken efter en uges tid og glædede mig til vores datter kom til verden. Men det er først efter hun er kommet at jeg 100% kan sige at jeg ville ikke have en dreng.
Så jeg kan godt forstå hans reaktion..
Synes dog at det er synd at han og kæresten ikke kommunikerer bedre.
Anmeld