Skuffet efter scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.563 visninger
35 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Bellas Mor

Hej kvinder!

Jeg ville lige dele dette med jer, da jeg selv er mega forundret.

Sagen er at min kærestes bedste ven + kæreste venter deres første barn. Idag var de til kønsscanning og fik afvide at det blev en sund, rask lille pige de skal have  Moderen blev lykkelig, mens faren gik derfra skuffet og ked af det - han ville hellere have en dreng!

De skændes og går hver sin vej hjem.

Han ringer til min kæreste, og ytre sig - men min kæreste, bliver så hidsig og siger at han skal tage sig sammen, gå hjem og sig undskyld til hans kæreste - for den opførsel er bare IKKE ok!

Da jeg hørte det, mistede jeg al respekt for ham! Han er på ingen måde moden til at få børn, hvis det eneste han ønsker sig er drenge og har den holdning at "piger ikke er gode nok"..

Hvad synes I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

AnnaK89

What? 

Det var da en latterlig holdning af have 

Anmeld

28. juni 2012

LilleChelle

Jeg er fuldstændig enig med dig.. 

- Reagerer man på den måde, så er man sku ikke sit ansvar værdigt. Og burde ikke have et barn. 

Men jeg håber han ændrer mening, når han har slugt det. Og ikke mindst får sagt undskyld til hans kæreste. 

Anmeld

28. juni 2012

L&V

Bellas Mor skriver:

Hej kvinder!

Jeg ville lige dele dette med jer, da jeg selv er mega forundret.

Sagen er at min kærestes bedste ven + kæreste venter deres første barn. Idag var de til kønsscanning og fik afvide at det blev en sund, rask lille pige de skal have  Moderen blev lykkelig, mens faren gik derfra skuffet og ked af det - han ville hellere have en dreng!

De skændes og går hver sin vej hjem.

Han ringer til min kæreste, og ytre sig - men min kæreste, bliver så hidsig og siger at han skal tage sig sammen, gå hjem og sig undskyld til hans kæreste - for den opførsel er bare IKKE ok!

Da jeg hørte det, mistede jeg al respekt for ham! Han er på ingen måde moden til at få børn, hvis det eneste han ønsker sig er drenge og har den holdning at "piger ikke er gode nok"..

Hvad synes I??

Syntes det er forrygt at man ikke bare er glad for at man får et sundt og raskt barn, hvor sku sådan en som ham skamme sig

Anmeld

28. juni 2012

Tvillingemor80

Jeg havde losset min kærste ud af hoveddøren hvis han havde skabt sig sådan.. Så fortjenet han ikke at være far til mit barn !

Man kan ikke styre sine følelser, men man kan opføre sig ordentligt.. !

Anmeld

28. juni 2012

.....

Man kan godt ende med den reaktion som han fik, hvis han har sat næsen rigtig meget op efter, at det var en dreng de ventede sig..
Han skal nok lige komme sig over chokket, så bliver han sikkert god igen

Men som kæreste, er det selvfølgelig overhovedet ikke fedt med sådan en reaktion og kan godt forstå at det ødelægger glæden ved at få nyheden om kønnet, når nu hendes kæreste ikke ligefrem var glad

Anmeld

28. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har tit hørt om folk der bliver skuffet over at få det " forkerte " at vide til md scaning, men at de altid ender med at blive glade for kønnet, når de lige har vendte sig til tanken!!! Tror altså at det er helt normalt og at det i de fleste tilfælde hurtigt går over i glæde over at sku ha et sundt og rask barn! Vh stine

Anmeld

28. juni 2012

fairlady

Han skal da bare lige vende sig til tanken. Vi handler ikke altid efter hvordan vi burde- uanset hvad det gælder.

Anmeld

28. juni 2012

Bellas Mor

Han snakkede om abort, at han aldrig ville elske barnet lige så højt, som hvis det var en dreng!!

Jeg tænker bare.... Hvad nu hvis tøsen får det afvide om 10-15 år. At hendes far ikke gad hende, at hun var uønsket. Hendes liv er da ødelagt...!!?

Han skal ikke komme hjem til os det næste stykke tid, hvis jeg er hjemme.. Tror ikke jeg vil kunne holde min mund..

Anmeld

28. juni 2012

maria_wlt

Jeg har helt dårlig smag i munden... Hvad helvede er det for et menneske.. Stakkels kæreste og baby pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.