Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har ikke set den anden tråd, men en anden gang, ringer du altså til FG med det samme. Ingen grund til at gå og være udødigt bekymret.
Og så et HURRAAAAA herfra, at alt bare kører som det skal, og hun har det godt derinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Har ikke set den anden tråd, men en anden gang, ringer du altså til FG med det samme. Ingen grund til at gå og være udødigt bekymret. Og så et HURRAAAAA herfra, at alt bare kører som det skal, og hun har det godt derinde
Tak søde.. Ja det sagde de også deroppe .. At 3 dage uden at mærke liv med bekymringer var meget .. så jeg bare skulle ringe ...
Nu ved jeg så det .. det skønt.. Hun har simpelthen bulret derudaf de sidste 2 dage nu... Jeg mærker faktisk rigtige spark og kan se lidt små puff på maven
ej hvor er det bare dejligt godt du kom af sted heller en gang for meget end en gang for lidt
Camillos skriver: Efter alle jeres råd om at ringe til Fg, Og min dejlige veninde der kom forbi idag, fik overtalt mig til at ringe. Hun kunne godt forstå min bekymring, og min veninde kunne køre mig Vi kom derop og blev lyttet på, stadigvæk det fineste lille hjerte der slog derudaf Der er liv i hende.. Hun sagde jeg burde mærke liv hver dag om 1 uge altså 25+0, men grundet foranliggende moderkage kan det være MEGET svært at mærke! Efter jeg er faldet til ro har jeg faktisk mærket lillepigen meget idag.. Tak for støtten piger I øvrigt fejrer jeg lige 24+0 idag
Efter alle jeres råd om at ringe til Fg, Og min dejlige veninde der kom forbi idag, fik overtalt mig til at ringe.
Hun kunne godt forstå min bekymring, og min veninde kunne køre mig
Vi kom derop og blev lyttet på, stadigvæk det fineste lille hjerte der slog derudaf
Der er liv i hende.. Hun sagde jeg burde mærke liv hver dag om 1 uge altså 25+0, men grundet foranliggende moderkage kan det være MEGET svært at mærke!
Efter jeg er faldet til ro har jeg faktisk mærket lillepigen meget idag..
Tak for støtten piger
I øvrigt fejrer jeg lige 24+0 idag
Dejligt alt er som det skal være!!
Camillos skriver: hmm 36 set ingen Hurra!? ..
hmm 36 set ingen Hurra!? ..
Sådan er det jo desværre ofte herinde... Men du får et stort HURRA fra mig!
Camillos skriver: Tak søde.. Ja det sagde de også deroppe .. At 3 dage uden at mærke liv med bekymringer var meget .. så jeg bare skulle ringe ... Nu ved jeg så det .. det skønt.. Hun har simpelthen bulret derudaf de sidste 2 dage nu... Jeg mærker faktisk rigtige spark og kan se lidt små puff på maven
Hvor dejligt, det er sjovt at se, når maven buler ud og hopper lidt rundt og bliver skæv
åh hvor dejligt så har hun bare drillet dig den lille bandit
knus tanja 16+3
Zette skriver: Sådan er det jo desværre ofte herinde... Men du får et stort HURRA fra mig!
Ja.. men tak
frk andreasen skriver: åh hvor dejligt så har hun bare drillet dig den lille bandit knus tanja 16+3
Ja hun er godt nok trodsig den lille.. hun drillede mig til Nf scanning, tryghedsscanningen, Md scanningen.. hun ville bare ikke ligge rigtigt.. *GG*.. og røre sig ud af stedet.. Idag da jeg så var til 2 læge undersøgelse og vi skulle finde hjertelyden fik vi ikke nogen konstant lyd fordi hun skøjtede rundt, så vi ikke kunne høre lyden mere end 2 sek af gangen *GG*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128