Update på: 23+6 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Camillos

Efter alle jeres råd om at ringe til Fg, Og min dejlige veninde der kom forbi idag, fik overtalt mig til at ringe. 

Hun kunne godt forstå min bekymring, og min veninde kunne køre mig 

Vi kom derop og blev lyttet på, stadigvæk det fineste lille hjerte der slog derudaf 

Der er liv i hende.. Hun sagde jeg burde mærke liv hver dag om 1 uge altså 25+0, men grundet foranliggende moderkage kan det være MEGET svært at mærke! 

Efter jeg er faldet til ro har jeg faktisk mærket lillepigen meget idag.. 

Tak for støtten piger  

I øvrigt fejrer jeg lige 24+0 idag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Camillos

hmm 36 set ingen Hurra!? .. 

Anmeld

28. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

28. juni 2012

Noahmor

Camillos skriver:

Efter alle jeres råd om at ringe til Fg, Og min dejlige veninde der kom forbi idag, fik overtalt mig til at ringe. 

Hun kunne godt forstå min bekymring, og min veninde kunne køre mig 

Vi kom derop og blev lyttet på, stadigvæk det fineste lille hjerte der slog derudaf 

Der er liv i hende.. Hun sagde jeg burde mærke liv hver dag om 1 uge altså 25+0, men grundet foranliggende moderkage kan det være MEGET svært at mærke! 

Efter jeg er faldet til ro har jeg faktisk mærket lillepigen meget idag.. 

Tak for støtten piger  

I øvrigt fejrer jeg lige 24+0 idag  

Så får du lige et hurra herfra. 

Har ikke læst den anden tråd, men dejligt at alt er som det skal være. 

Anmeld

28. juni 2012

Camillos

Noahmor skriver:

Så får du lige et hurra herfra. 

Har ikke læst den anden tråd, men dejligt at alt er som det skal være. 

hehe tak... jeg havde ikke mærket min lille prinsesse i 3 dage og var nervøs....

Anmeld

28. juni 2012

IngenKoPåIsen

Puuuha, det var sørme da lidt en lettelse, for jeg blev da faktisk lidt nervøs- især fordi jeg selv mærkede baby hver dag (næsten) fra 17+4

Anmeld

28. juni 2012

IngenKoPåIsen

Puuuha, det var sørme da lidt en lettelse, for jeg blev da faktisk lidt nervøs- især fordi jeg selv mærkede baby hver dag (næsten) fra 17+4

Anmeld

28. juni 2012

Camillos

Malunsesmutti skriver:

Ja det er vildt der er så meget foreskel på graviditeter.... Men hjertelyden var fin så jeg skulle ikk være bekymret Så det var rart

Anmeld

28. juni 2012

IngenKoPåIsen

Camillos skriver:

Ja det er vildt der er så meget foreskel på graviditeter.... Men hjertelyden var fin så jeg skulle ikk være bekymret Så det var rart

Ja og det er jo nærmest den bedste lyd i verden

Anmeld

28. juni 2012

Camillos

Malunsesmutti skriver:

Ja og det er jo nærmest den bedste lyd i verden

ja ... hun har også synes hun skulle tumle rundt da vi kom hjem.. så er da ik i tvivl om hun er der nu ... .. altså... hun er en trodsig lille en .. heeh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.