Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Efter alle jeres råd om at ringe til Fg, Og min dejlige veninde der kom forbi idag, fik overtalt mig til at ringe. Hun kunne godt forstå min bekymring, og min veninde kunne køre mig Vi kom derop og blev lyttet på, stadigvæk det fineste lille hjerte der slog derudaf Der er liv i hende.. Hun sagde jeg burde mærke liv hver dag om 1 uge altså 25+0, men grundet foranliggende moderkage kan det være MEGET svært at mærke! Efter jeg er faldet til ro har jeg faktisk mærket lillepigen meget idag.. Tak for støtten piger I øvrigt fejrer jeg lige 24+0 idag
Efter alle jeres råd om at ringe til Fg, Og min dejlige veninde der kom forbi idag, fik overtalt mig til at ringe.
Hun kunne godt forstå min bekymring, og min veninde kunne køre mig
Vi kom derop og blev lyttet på, stadigvæk det fineste lille hjerte der slog derudaf
Der er liv i hende.. Hun sagde jeg burde mærke liv hver dag om 1 uge altså 25+0, men grundet foranliggende moderkage kan det være MEGET svært at mærke!
Efter jeg er faldet til ro har jeg faktisk mærket lillepigen meget idag..
Tak for støtten piger
I øvrigt fejrer jeg lige 24+0 idag
Det var jo det jeg sagde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Ella skriver: Det var jo det jeg sagde
Ja.. men det er stadigvæk rart at få bekræftet der intet var galt ..
Weeee!!! Hvor er det fantastisk søde!
Som tiden dog flyver, om lidt står du med en lille prinsesse i armene
Tillykke med 24+0
Camillos skriver: hmm 36 set ingen Hurra!? ..
hmm 36 set ingen Hurra!? ..
Hvor dejligt Er sikker på det er en rigtig stærk pige du gemmer på
Et hurra her fra også, dejligt at alt er som det skal være.
Ønskebarnet2012 skriver: Hvor dejligt Er sikker på det er en rigtig stærk pige du gemmer på
Tak ja det tror jeg også hun er
Det jeg bare rigtig glad for at høre!!
christina92 skriver: Det jeg bare rigtig glad for at høre!!
tak søde
Miss Church skriver: Weeee!!! Hvor er det fantastisk søde! Som tiden dog flyver, om lidt står du med en lille prinsesse i armene Tillykke med 24+0
Tusind tak .. ja der er ikke længe til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128