Hylde med skuffe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. juli 2012

Nettemor

Kay skriver:

øv den er alt for bred

Øv tænkte ellers at det kunne være det gik med de 8 cm Har også en mindre hylde (som egentlig hører sammen med et spejl) men der er ikke skuffe i.. Bare en lille hylde under også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Kay

Nettemor skriver:

Øv tænkte ellers at det kunne være det gik med de 8 cm Har også en mindre hylde (som egentlig hører sammen med et spejl) men der er ikke skuffe i.. Bare en lille hylde under også..

du må gerne ligge et billed ind kan jo være jeg falder for den

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Kay skriver:

du må gerne ligge et billed ind kan jo være jeg falder for den

det bredeste sted foroven er den godt nok 43 for neden er den 31. der er 14 dyb og 7.5 høj Så ved ikke om det kan bruges..

Men du kan da lige se billed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Nettemor skriver:

det bredeste sted foroven er den godt nok 43 for neden er den 31. der er 14 dyb og 7.5 høj Så ved ikke om det kan bruges..

Men du kan da lige se billed

ja så er den desværer også for stor

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Kay skriver:

ja så er den desværer også for stor

Øv altså.. Den må godt nok ikke være stor.. Tror du ikke din mand kan fabrikere en til dig?

Anmeld

20. juli 2012

Kay

Nettemor skriver:

Øv altså.. Den må godt nok ikke være stor.. Tror du ikke din mand kan fabrikere en til dig?

det er det der er problemet... der er nemlig ik meget plads til den...

altså har fundet en der kan due når det er... men der er ik skuffe i og er ik helt vild med den... så derfor søger jeg videre... men hvis der når hun skal fra lift til tramme seng jeg ik har fundet en... så køber jeg den anden

Anmeld

20. juli 2012

dpb

altså har fundet en der kan due når det er... men der er ik skuffe i og er ik helt vild med den... så derfor søger jeg videre... men hvis der når hun skal fra lift til tramme seng jeg ik har fundet en... så køber jeg den anden

det var ellers noget af en opgave

Den her passe dine bredde krav... men vist ikke højde/dybde krav og så er den PÆNT dyr....

De har også nogle andre løsninger som måske kunne bruges efter lidt arbejde med at tilpasse 

Har du evt. været i ide, daells bolighus, ilva og den slags butikker og forhørt dig??

Håber du finder en der lige passer ind

Qnuz

Anmeld

20. juli 2012

Kay

dpb skriver:

det var ellers noget af en opgave

Den her passe dine bredde krav... men vist ikke højde/dybde krav og så er den PÆNT dyr....

De har også nogle andre løsninger som måske kunne bruges efter lidt arbejde med at tilpasse 

Har du evt. været i ide, daells bolighus, ilva og den slags butikker og forhørt dig??

Håber du finder en der lige passer ind

Qnuz

har været i dahls... og biva, ikea... ikke i ilva endnu...

Anmeld

20. juli 2012

Nettemor

Kay skriver:

Ellers skal jeg i hvert fald nok holde øje

Anmeld

20. juli 2012

Kay

Nettemor skriver:

Ellers skal jeg i hvert fald nok holde øje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.