Hylde med skuffe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. september 2012

Kay

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Kay

3. oktober 2012

Kay

3. oktober 2012

2babygirls

Kay skriver:

jeg søger en enkelt hylde med en skuffe neden under... den må være mellem 30-40 bred... og hverken for dyb eller for høj...

den skal fungere som natbord, da jeg mangler et sted til væggeur og briller når nu tramme sengen skal stå op af sengen

Vi har heller ikke meget plads, så mit natbord står ovre ved tøjskabet, og så har jeg købt en billederamme hylde fra ikea som lige skal af med 5 cm, så den kan hænge på væggen.
Bruger også briller og linser, så de kan lige ligge der samt min lille lampe fra ikea.

Anmeld

3. oktober 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Vi har heller ikke meget plads, så mit natbord står ovre ved tøjskabet, og så har jeg købt en billederamme hylde fra ikea som lige skal af med 5 cm, så den kan hænge på væggen.
Bruger også briller og linser, så de kan lige ligge der samt min lille lampe fra ikea.

ys bare det er problematisk om natten når man skal amme hvis alt er for langt væk...

Anmeld

3. oktober 2012

2babygirls

Kay skriver:

ys bare det er problematisk om natten når man skal amme hvis alt er for langt væk...

Ja, så er det best og har tingene tæt på. Har ikke prøvet at amme om natten endnu, men det er rarest at have alt ved hånden.

Anmeld

3. oktober 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Ja, så er det best og har tingene tæt på. Har ikke prøvet at amme om natten endnu, men det er rarest at have alt ved hånden.

jeps... især en masse vand! og fjernbetjæningen og telefonen til at spille på... for ik at falde i søvn

Anmeld

3. oktober 2012

2babygirls

Kay skriver:

jeps... især en masse vand! og fjernbetjæningen og telefonen til at spille på... for ik at falde i søvn

hahahahaha, ja så kan jeg godt se hylden skal være af en vis størrelse..
Smid lige et billede ind af hvor den skal hænge så kan jeg måske blive kreativ...

Og når jeg gik i seng og ammede for sidste gang, lå jeg ned og så faldt vi begge i søvn derfra

Anmeld

3. oktober 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

hahahahaha, ja så kan jeg godt se hylden skal være af en vis størrelse..
Smid lige et billede ind af hvor den skal hænge så kan jeg måske blive kreativ...

Og når jeg gik i seng og ammede for sidste gang, lå jeg ned og så faldt vi begge i søvn derfra

her sover hun gerne fra 22- til et sted mellem 1 og 4 bliver ammet 1 time og sover videre til ca. 5.30 (fars vække ur ringer der) og der ligger vi også og amme putte sover indtil ved 7-8 tiden

må lige få taget et billed på et tidspunkt

Anmeld

10. oktober 2012

Kay

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.