Hylde med skuffe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. juli 2012

Nettemor

Jeg har måske en.. Tjekker lige når jeg kommer hjem i aften.. Men den er i mørk træ.. Men den kan jo males

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Kay

Dustmuz skriver:

hvad er for dyb og for høj??

ja nu skal du høre

det er jo et rigtig godt spørgsmål...

ville være perfekt med en der var 6-10 cm høj... og 10-20 cm dyb... tror jeg nok.... i kvinde øje mål altså

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Nettemor skriver:

Jeg har måske en.. Tjekker lige når jeg kommer hjem i aften.. Men den er i mørk træ.. Men den kan jo males

uhh det glæder jeg mig til at se

Anmeld

19. juli 2012

Kay

MommyK skriver:

Hov fik ikke set på målene inden jeg postede

hihi... nej... den skal kunne sidde lige over tremme sengen ved siden af sengen... så det er en meget lille hylde skuffe dims jeg leder efter...

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

Kay skriver:

ja nu skal du høre

det er jo et rigtig godt spørgsmål...

ville være perfekt med en der var 6-10 cm høj... og 10-20 cm dyb... tror jeg nok.... i kvinde øje mål altså

tjaa.. hvis vi tager min kærestes øjemål, så vil det være ca 15cm i højden og 30cm i dyben..

har du overvejet bare at få fat på kæreste/mand og så lige få ham til at fikse sagerne??

Anmeld

19. juli 2012

malo

Kay skriver:

hihi... nej... den skal kunne sidde lige over tremme sengen ved siden af sengen... så det er en meget lille hylde skuffe dims jeg leder efter...

Har du kigget inde på:  http://www.traevarer.dk/Finerboxe.100.aspx   

måske kan du finde noget derinde

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Dustmuz skriver:

tjaa.. hvis vi tager min kærestes øjemål, så vil det være ca 15cm i højden og 30cm i dyben..

har du overvejet bare at få fat på kæreste/mand og så lige få ham til at fikse sagerne??

så bliver den aldrig færdig... hans projekter et langvarige... selv de små...

og han har nok at lave... med masser overarbejde og så en kone med bækkenløsning der ik kan støvsuge og en masse andet... så går efter den lette løsning der hedder at finde en eller undvære...

Anmeld

19. juli 2012

Kay

malo skriver:

Har du kigget inde på:  http://www.traevarer.dk/Finerboxe.100.aspx   

måske kan du finde noget derinde

jeps... har kigget og været inde i deres butik i lyngby... men der var ik rigtig noget med kun en skuffe i... så skal jeg købe en af dem uden skuffe i og så putte en kurv i... men det sys jeg bare ik er pænt...

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Kay skriver:

uhh det glæder jeg mig til at se

Så kom jeg hjem om fik taget lidt billeder.. Den er liiiidt større end det du skriver men du kan jo se om det er noget du er interesseret i..

Den er 48 cm bred- 28 cm dyb. Selve hylden og skuffen er ca 10 cm høj. Men så er der det man hænger den fast med(har ingen anelse om hvad man kalder det) som er 22 cm høj

Beklager de lidt ringe billeder. Er taget med mobilen. Det lyserøde der er lagt under er bare for at holde den oppe i 'forenden'

Og forresten så har jeg 2 stks
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Nettemor skriver:

Så kom jeg hjem om fik taget lidt billeder.. Den er liiiidt større end det du skriver men du kan jo se om det er noget du er interesseret i..

Den er 48 cm bred- 28 cm dyb. Selve hylden og skuffen er ca 10 cm høj. Men så er der det man hænger den fast med(har ingen anelse om hvad man kalder det) som er 22 cm høj

Beklager de lidt ringe billeder. Er taget med mobilen. Det lyserøde der er lagt under er bare for at holde den oppe i 'forenden'

Og forresten så har jeg 2 stks

øv den er alt for bred

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.