Det sidste JM-besøg før termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

AnnaK89

tanja. skriver:

Det sidste jordmoder besøg for mig var 38+5 og det var bare et normalt tjek og en lille snak om, om jeg var klar til fødslen og så fik jwg bare en "overtid"-tid hvor jeg ville være 40+5 fødte 40+3 anden gang!

Okay
Jeg fik også bare en tid igen om en uge hvor jeg er 40+5 Regner dog med at skippe den aftale pga. fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Jeg skal til JM på mandag hvor jeg er 39+0 og det lød som om at det var det sidste, og at det bare var et alm JM besøg

Så fik jeg at vide at jeg ville få Info omkring at jeg skal bestille en tid til tjek på sygehuset når jeg er 41+0, så her får man vidst først den indvendige undersøgelse en uge over tid...

Men er spændt på at høre hvad der blev sagt og gjort i dag ved dit JM besøg

Der blev faktisk ikke snakket om andet end vi plejer
Hverken fødsel eller igangsættelse - fik bare en tid til om en uge hvor jeg er 40+5.
Dog fik jeg at vide at man nu kun lader de gravide gå til 41+4 før de bliver sat igang. Det hed 42+0 da jeg ventede Lærke.
Men regner (håber) da at jeg føder før det

Ellers mærkede hun på maven og skønnede baby til 3500 g - meget mere end jeg havde forventet.
Tog blodtryk og lyttede hjertelyd.

Så nu er jeg da spændt på hvornår der kommer til at ske noget - heldigvis står baby langt nede og er helt klar sagde hun

Anmeld

27. juni 2012

AnnaK89

Bellas Mor skriver:

I min sidste graviditet var jeg ved JM 39+2 - det var bare som alle andre tjek.

Men et godt råd - jeg fødte 2 dag før tid:

Jeg brugte dagen på at vaske køkkenskabe (op og ned hele tiden), gik i svømmehallen og om aftenen havde vi gæster, så lavede en 2 retters menu, til 6 mennesker!

JEG FIK VEER OM NATTEN....

Tror jeg laver samme stunt denne gang

Held og lykke med det hele

Uh hvis så bare det hjalp.
Gjorde hovedrengøring i hele hytten igår. Var igang i hele 5 timer med oprydning, afvaskning, fjernelse af støv, støvsugning og gulvvask over alt (selv alle lister), tøjvask - ja you name it der var godt gang i plukveerne, men de stoppede så snart jeg lagde mig i seng

Anmeld

27. juni 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Åh søde Anna - jeg troede ikke, at du ventede endnu? Jeg krydser fingre for, at der snart sker noget - jrg kan godt forstå du er ved at være "træt" ad det... - mit gæt er i øvrigt, at prinsessen kommer natten til fredag... STORT kram fra Line (og Sigurd 8 dage) 

Anmeld

27. juni 2012

AnnaK89

SØS skriver:

Åh søde Anna - jeg troede ikke, at du ventede endnu? Jeg krydser fingre for, at der snart sker noget - jrg kan godt forstå du er ved at være "træt" ad det... - mit gæt er i øvrigt, at prinsessen kommer natten til fredag... STORT kram fra Line (og Sigurd 8 dage) 

Jo jo - jeg venter skam endnu
Baby er lige blevet skønnet til 3500 g idag, så nu behøver hun altså heller ikke at blive større

Ja det kunne da være lidt sejt hvis hun kom på sin terminsdato

Men nu efter jeg ikke har sovet den sidste uge, så er jeg efterhånden bare klar når som helst

Anmeld

27. juni 2012

Bellas Mor

AnnaKJ skriver:

Uh hvis så bare det hjalp.
Gjorde hovedrengøring i hele hytten igår. Var igang i hele 5 timer med oprydning, afvaskning, fjernelse af støv, støvsugning og gulvvask over alt (selv alle lister), tøjvask - ja you name it der var godt gang i plukveerne, men de stoppede så snart jeg lagde mig i seng

Ja okay - hvad med svømning + gåtur? Det gjorde jeg også..

Men hold da op, hvor har du været aktiv! Det er min tur imorgen

Anmeld

27. juni 2012

AnnaK89

Bellas Mor skriver:

Ja okay - hvad med svømning + gåtur? Det gjorde jeg også..

Men hold da op, hvor har du været aktiv! Det er min tur imorgen

Har ikke lige noget badetøj jeg kan passe pt. og vil ikke investere i noget nu så tæt på termin

Gåture har vi også prøvet, og det sætter fint gang i plukveerne, men de stopper igen når jeg ligger mig. 

Ja - jeg er også totalt stolt af mig selv Højgravid, og så en total rensning af hjemmet  

Men det er skønt at det er gjordt, for ved at jeg ville blive træt af rod når der kommer barselsbesøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.