Det sidste JM-besøg før termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

AnnaK89

Dette er nok mest til fleregangsfødende

Skal til JM idag og er 39+5.

Hvad snakkede I om ved dette besøg?
Fødsel/igangsættelse?
Var der evt. nogen der fik løsnet hinder?

Har ikke sovet i en uge nu - hele natten ligger jeg lysvågen til omkring kl 3.30-4.30 og så kan jeg sove til jeg skal op med min datter kl 6.30. Hold op hvor er det hårdt efterhånden
Men har efterhånden prøvet alt for at komme til at sove

Får plukveer hver gang jeg laver det mindste og der kan også godt komme rigtig godt gang i dem, men så snart jeg ligger mig ned, er de væk

Håber dette snart er ovre - kan da ikke holde den kørende meget længere

Kram en MEGET træt og hormonella, højgravid Anna!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Kay

har aldrig prøvet det sidste jordmoder besøg... men ville lige sende dig en  

Anmeld

27. juni 2012

AnnaK89

Kay skriver:

har aldrig prøvet det sidste jordmoder besøg... men ville lige sende dig en  

Tusind tak
Er bare så træt! Og på trods af det kan jeg stadig ikke sove? I don't get it??!! Åhh altså!

Anmeld

27. juni 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Tusind tak
Er bare så træt! Og på trods af det kan jeg stadig ikke sove? I don't get it??!! Åhh altså!

nej det lydder godt nok heller ik sjovt man bliver total irritabel af at mangle søvn, og det er bare ik en god kombi med alle hormonerne...

Anmeld

27. juni 2012

AnnaK89

Kay skriver:

nej det lydder godt nok heller ik sjovt man bliver total irritabel af at mangle søvn, og det er bare ik en god kombi med alle hormonerne...

Præcis - så tror ikke manden synes jeg er særlig sjov at være sammen med lige nu

Anmeld

27. juni 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Præcis - så tror ikke manden synes jeg er særlig sjov at være sammen med lige nu

nej... forståeligt nok jo... tror heller ik du ville syntes du var sjov at være sammen med men han elsker dig og det er snart overstået

Anmeld

27. juni 2012

babymus77

Hej Anna;-) nu er det snart 11 år siden jeg fik min yngste søn, men sad netop forleden dag og kiggede min vandre journal, og sammenlignede med nu:-) Kunne læse at dagen før det gik i gang dvs d. 7/11... Der blev jeg undersøgt indv for atSe om jeg var moden.... Og så gik slimprop d. 8/11 og d. 9/11 blev han født:-)

Anmeld

27. juni 2012

AnnaK89

Kay skriver:

nej... forståeligt nok jo... tror heller ik du ville syntes du var sjov at være sammen med men han elsker dig og det er snart overstået

Nej det tror jeg heller ikke

Tænk hvad de skal igennem de kære mænd
Hvad skulle vi gøre uden dem?

Anmeld

27. juni 2012

Jibbe

Sidste uge var jeg 39+1 da jeg var til jordmoder. Her lavede hun bare de sædvanlige tjek og vi snakkede lidt om fødslen osv. Jeg er spændt på hvad der sker imorgen - hvis jeg når så langt.
Jeg tror bare det er meget forskelligt hvornår de løsner hinder osv fra jordmoder til jordmoder...
Håber da de gør et eller andet ved dig

Anmeld

27. juni 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

Hej Anna;-) nu er det snart 11 år siden jeg fik min yngste søn, men sad netop forleden dag og kiggede min vandre journal, og sammenlignede med nu:-) Kunne læse at dagen før det gik i gang dvs d. 7/11... Der blev jeg undersøgt indv for atSe om jeg var moden.... Og så gik slimprop d. 8/11 og d. 9/11 blev han født:-)

Okay
Så kan jeg da virkelig håbe at jeg er moden og at det snart går igang.
Håber lidt JM i det mindste vil undersøge om der sker noget, så jeg har en ide om, om jeg er langt fra fødsel eller om jeg snart kan regne med noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.