Det sidste JM-besøg før termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

AnnaK89

Jibbe skriver:

Sidste uge var jeg 39+1 da jeg var til jordmoder. Her lavede hun bare de sædvanlige tjek og vi snakkede lidt om fødslen osv. Jeg er spændt på hvad der sker imorgen - hvis jeg når så langt.
Jeg tror bare det er meget forskelligt hvornår de løsner hinder osv fra jordmoder til jordmoder...
Håber da de gør et eller andet ved dig

Ja nu har du jo nået termin - så må han da gerne komme ud
Skal du til JM i morgen?

Jeg tror også er meget forskelligt - denne gang har jeg Mariann, og ved ikke lige hvad hendes holdning til hindeløsning er, men håber at når man er 2. Gangs og har så mange plukveer i forvejen, at hun så vil hjælpe det lidt på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Nej det tror jeg heller ikke

Tænk hvad de skal igennem de kære mænd
Hvad skulle vi gøre uden dem?

ingen anelse... de er jo ikke til at undvære

Anmeld

27. juni 2012

LR85

Min jordemoder ville først mærke på mig da jeg var en uge over tid. 

Snakkede bare videre plan da jeg var til jordemoder 39+6

Anmeld

27. juni 2012

Jibbe

AnnaKJ skriver:

Ja nu har du jo nået termin - så må han da gerne komme ud
Skal du til JM i morgen?

Jeg tror også er meget forskelligt - denne gang har jeg Mariann, og ved ikke lige hvad hendes holdning til hindeløsning er, men håber at når man er 2. Gangs og har så mange plukveer i forvejen, at hun så vil hjælpe det lidt på vej

Ja jeg skal til jordmoder imorgen - og håber virkelig at jeg ikke når aftalen. Gider ikke rigtig mere nu og første gang fødte jeg 39+5 så inde i mit hoved er jeg jo gået over tid...
Er det en distriktsjordmoder du har? Jeg har dem fra sæby - dejlige damer!!
Men spørg da om de ikke liiiige kan rode lidt for at sætte skub i det - dt gør jeg imorgen hvis det er...

Anmeld

27. juni 2012

AnnaK89

Jibbe skriver:

Ja jeg skal til jordmoder imorgen - og håber virkelig at jeg ikke når aftalen. Gider ikke rigtig mere nu og første gang fødte jeg 39+5 så inde i mit hoved er jeg jo gået over tid...
Er det en distriktsjordmoder du har? Jeg har dem fra sæby - dejlige damer!!
Men spørg da om de ikke liiiige kan rode lidt for at sætte skub i det - dt gør jeg imorgen hvis det er...

Det er en af dem der sidder på jordemodercentret på Hjørring sygehus

Uh har det ikke godt med at spørge selv, da jeg ved at jeg bliver slemt skuffet hvis hun siger nej men tilbyder hun, så siger jeg ihvertfald ikke nej

Anmeld

27. juni 2012

Jibbe

AnnaKJ skriver:

Det er en af dem der sidder på jordemodercentret på Hjørring sygehus

Uh har det ikke godt med at spørge selv, da jeg ved at jeg bliver slemt skuffet hvis hun siger nej men tilbyder hun, så siger jeg ihvertfald ikke nej

Haha ja jeg synes også det er grænseoverskridende at skulle spørge men altså med en kæmpe baby (36-3800 g i sidste uge) så frygter jeg hvor stor den bliver inden jeg bliver sat igang 41+3 hvis det er.... Så spørger imorgen - hvis jeg tør!

Anmeld

27. juni 2012

AnnaK89

Jibbe skriver:

Haha ja jeg synes også det er grænseoverskridende at skulle spørge men altså med en kæmpe baby (36-3800 g i sidste uge) så frygter jeg hvor stor den bliver inden jeg bliver sat igang 41+3 hvis det er.... Så spørger imorgen - hvis jeg tør!

Hold da op - det er en stor baby Kan godt forstå du helst ikke vil gå så lang tid over

Jeg ved slet ikke hvad baby vejer nu - da jeg var 35+5 blev hun skønnet til 2500 g. Så tror ikke hun er den største
Måske imellem 3100-3300 g

Anmeld

27. juni 2012

Koen.

Det sidste jordmoder besøg for mig var 38+5 og det var bare et normalt tjek og en lille snak om, om jeg var klar til fødslen og så fik jwg bare en "overtid"-tid hvor jeg ville være 40+5 fødte 40+3 anden gang!

Anmeld

27. juni 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Dette er nok mest til fleregangsfødende

Skal til JM idag og er 39+5.

Hvad snakkede I om ved dette besøg?
Fødsel/igangsættelse?
Var der evt. nogen der fik løsnet hinder?

Har ikke sovet i en uge nu - hele natten ligger jeg lysvågen til omkring kl 3.30-4.30 og så kan jeg sove til jeg skal op med min datter kl 6.30. Hold op hvor er det hårdt efterhånden
Men har efterhånden prøvet alt for at komme til at sove

Får plukveer hver gang jeg laver det mindste og der kan også godt komme rigtig godt gang i dem, men så snart jeg ligger mig ned, er de væk

Håber dette snart er ovre - kan da ikke holde den kørende meget længere

Kram en MEGET træt og hormonella, højgravid Anna!

Jeg skal til JM på mandag hvor jeg er 39+0 og det lød som om at det var det sidste, og at det bare var et alm JM besøg

Så fik jeg at vide at jeg ville få Info omkring at jeg skal bestille en tid til tjek på sygehuset når jeg er 41+0, så her får man vidst først den indvendige undersøgelse en uge over tid...

Men er spændt på at høre hvad der blev sagt og gjort i dag ved dit JM besøg

Anmeld

27. juni 2012

Bellas Mor

I min sidste graviditet var jeg ved JM 39+2 - det var bare som alle andre tjek.

Men et godt råd - jeg fødte 2 dag før tid:

Jeg brugte dagen på at vaske køkkenskabe (op og ned hele tiden), gik i svømmehallen og om aftenen havde vi gæster, så lavede en 2 retters menu, til 6 mennesker!

JEG FIK VEER OM NATTEN....

Tror jeg laver samme stunt denne gang

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.