Tøsen* skriver:
Hmm.. Siger det ikke lidt sig selv at det ikke er godt/sundt for et foster hvis moderen tager p-piller under en graviditet??
P-piller er til for at FOREBYGGE en ev. graviditet, altså ikke godt UNDER en graviditet. Det er da logisk.
Hvorfor tror du at du er gravid?
Min læge sagde der var ingen grund til alarm, men kunne det undgås var det klart det bedste.
Det var faktisk min læge der mener at jeg er gravid. Jeg kom til hende i sidste uge med smerte i underlivet igennem på det tidspunkt fire dage, kvalme og andre symptomer som åbenbart er typiske hos gravide. Hun foretog så en underlivsundersøgelse og udelukkede andre sygdomme/årsager til mine smerter og sagde så, at i hendes øjne var den eneste mulighed at jeg var gravid.
Jeg fik så besked på at holde øje med min kommende mens. og hvis den enten udeblev eller opførte sig mærkeligt, skulle jeg tage en test her hjemme. Den var så en dag forsinket og jeg bløder næsten ikke, hvilket er meget unormalt for mig. Har stadig kvalme og alt det der. Så ringede jeg til ferieafløseren i dag og fortalte det hele og fik besked på at komme derop og få taget en blodprøve.
Så jeg skulle gerne vide besked inden jeg ellers skulle begynde på en ny pakke. 
Anmeld