Teltferie med baby på 7 måneder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.088 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Københavnermor

Ja, vi er lidt skøre, men vi har altså besluttede at forsøge os med et telt under armen at begive os mod de varmere lande her om 10 dages tid.. (bilferie)

Hvad skal vi være opmærksomme på med en 7 måneder gammel baby?
Hvad er musthave til en teltferie i syden?

Er klar over at bilen skal pakkes med et væld af bleer og vådservietter, men min pakkeliste udover det er lidt blank..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nu som Moar skriver:

Ja, vi er lidt skøre, men vi har altså besluttede at forsøge os med et telt under armen at begive os mod de varmere lande her om 10 dages tid.. (bilferie)

Er klar over at bilen skal pakkes med et væld af bleer og vådservietter, men min pakkeliste udover det er lidt blank..

Kram

Vi var i spanien hvor vi skulle køre 400km fra lufthavnen til hvor vi skulle være og det er ikke sjovt for sådan et lille væsen at sidde i bil i så lang tid. Det kan helt bestemt ikke anbefales.

Anmeld

27. juni 2012

anynom

Nu som Moar skriver:

Kram

En masse vand, tænker jeg. Og så ville jeg få tjekket bilens aircondition inden turen så I ikke ender mddtat stege i en alt for varm bil.

Anmeld

27. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mor:) skriver:

Vi var i spanien hvor vi skulle køre 400km fra lufthavnen til hvor vi skulle være og det er ikke sjovt for sådan et lille væsen at sidde i bil i så lang tid. Det kan helt bestemt ikke anbefales.

glemte lige at tilføje...en masse underholdning når barnet begynder at kede sig ville jeg pakke ned. Samt noget dit barn elsker at spise...frugtmos og lignende til når dit barn synes det er træls at sidde i bilen.

Anmeld

27. juni 2012

Københavnermor

Frankrig er målet, men vi har slet ikke travlt med at komme derned, vi vil nok finde noget overnatning på vejen, og stoppe mange gange, og være ude at gå og se noget i Tyskland.. Køreturen er en del af ferien, og vores datter plejer at kunne lide at køre bil..

Anmeld

27. juni 2012

Københavnermor

JulieWH skriver:

En masse vand, tænker jeg. Og så ville jeg få tjekket bilens aircondition inden turen så I ikke ender mddtat stege i en alt for varm bil.

Vand, tjek!

Den er fuldstændig nysynet, og alt virker upåklageligt i bilen.. Så der er helt sikkert god aircondition.

Anmeld

27. juni 2012

anynom

Nu som Moar skriver:

Vand, tjek!

Den er fuldstændig nysynet, og alt virker upåklageligt i bilen.. Så der er helt sikkert god aircondition.

Super Det ville jo være skrækscenariet at bilen ikke kunne køle

Anmeld

27. juni 2012

Københavnermor

glemte lige at tilføje...en masse underholdning når barnet begynder at kede sig ville jeg pakke ned. Samt noget dit barn elsker at spise...frugtmos og lignende til når dit barn synes det er træls at sidde i bilen.

Hun er kun lige begyndt på mad, så ved ikke om der er noget hun elsker endnu.. Men hun kan lide alt hvad hun er blevet tilbudt..

Frugtmos, tjek.

Jeg køber noget nyt legetøj til hende, det trænger hun alligevel til..

Anmeld

27. juni 2012

Humanincubator

Tja, hvorfor ikke

Men overvej ikke at køre hele dage, men have nogen timers stop. Også af hensyn til babys ryg....

Anmeld

27. juni 2012

Københavnermor

JulieWH skriver:

Super Det ville jo være skrækscenariet at bilen ikke kunne køle

Ja, puha..

Hvis noget bliver for træls/hårdt så har vi på forhånd besluttede at tage et par dage på hotel, og så afkorte ferien..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.