Er anonym da vi ikke ønsker nogle skal gætte vores planer
Vi er de lykkelige forældre til en dreng og en pige, vi er enige om vi ikke er færdige med at få børn, men i tvivl hvor mange vi ønsker, derfor søger vi gode råd og erfaring. Vores mening er at selvfølgelig skal de ud og have socialt liv når det er tid for dagpleje, men at jeg forsat ud over barsel, skal være hjemmegående

Vi har snakket lidt og synes jo der er fordele og ulemper begge steder, ved 3 børn kan det køn, der kun er 1 af, være lidt udenfor men mere tid pr barn, ved 4 børn er det dejligt med lige antal da det er nemmere at lege parvis og knap så ofte en som bliver holdt udenfor, dog klan det måske blive svært med 3 piger og 1 dreng eller omvendt.
En ulempe, i følge min mand, er dog at får vi 4 børn, vil de skulle dele værelser, nok 4 sammen eller 3 og en på lille værelse, i gamle dage ville man nok omtale det som kammer. Med tiden skal vi nok, pga lys have soveværelse i kælderen sammen med en eller 2 af børnene og de andre på 1.salen. vores værelser fordeles at der er alm str i kælderen med lidt lys, tiltænkt soveværelse, stort værelse til en eller 2, på 1 sal kammeret, stort værelse og alm værelse (nuværende soveværelse)
Håber i kan komme med gode råd, piger. Speciel egne erfaringer og hvordan man evt kunne gøre ang værelserne, ville være godt at kunne komme med en masse på det punkt, når det er der de fleste problematikker ligger, for min mand
Personligt hælder jeg mest til 4 børn, især når jeg netop skal gå hjemme og vil så gerne nyde at bruge tid med ungerne, og have noget at rive i, når jeg ikke skal være på arbejdsmarkedet

Håber på masser af respons og god tone