Hvor vigtigt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

JA, mit spørgsmål lyder på hvor vigtigt i synes det er at have et fast job inden man går igang med pb??

Det synes jeg ikke. Er i klar nu og føler at i har pengene til det, så er det jo bare nu man skal igang. Der kan jo gå alt fra en måned til flere år Jeg var sygemeldt da jeg blev gravid ( han er ikke planlagt. ) og har i dag heller ingen arbejde, da jeg skal " trænes " op i det. Og jeg klare mig fint. Det er jo kun jer der kan tag stilling til om i synes at det er vigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

JA, mit spørgsmål lyder på hvor vigtigt i synes det er at have et fast job inden man går igang med pb??

Jeg vil sige at for mig er det vigtigt at have job inden PB..

MEN jeg vil dertil sige at hvis jeg stod og var arbejdsløs og var SÅ skruk som jeg er nu, så betød det absolut ingenting ..

Anmeld

27. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg synes det er meget vigtigt....

Men omvendt har jeg et par veninder der går fyret, som intet kan finde de besluttede sig for at bruge tiden på at få barn nummer 2.

Men det kommer jo også an på hvordan du er stillet økonomisk

Anmeld

27. juni 2012

JanetBJ

JEG synes ikke at det er vigtigt at have et arbejde, men synes det er vigtigt at have en okay økonomi, og have styr på sine udgifter og indtægter , før bebz kommer

Anmeld

29. juli 2012

SanneJensen

StineW79 skriver:

Overhovedet ik spor vigtigt! Hvis det er nu i er klar, er det nu i ska gå i gang. Ved jo aldrig om det sker i første hug eller om det kommer til at tage flere år at blive gravide for jer! Vh stine

Helt enig

Anmeld

29. juli 2012

Miss-86

JanetBJ skriver:

JEG synes ikke at det er vigtigt at have et arbejde, men synes det er vigtigt at have en okay økonomi, og have styr på sine udgifter og indtægter , før bebz kommer

Enig

Anmeld

29. juli 2012

samantha1986

Anonym skriver:

Jeg er under uddannelse mens kæresten har fast job. Til tider er pengene lidt små. 

Men hvis du/i godt kan få det til at løbe rundt ig i er klar sp skal i da gære det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.