Hvor vigtigt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

JA, mit spørgsmål lyder på hvor vigtigt i synes det er at have et fast job inden man går igang med pb??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Overhovedet ik spor vigtigt! Hvis det er nu i er klar, er det nu i ska gå i gang. Ved jo aldrig om det sker i første hug eller om det kommer til at tage flere år at blive gravide for jer! Vh stine

Anmeld

26. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

JA, mit spørgsmål lyder på hvor vigtigt i synes det er at have et fast job inden man går igang med pb??

For mig var det vigtigt at være etableret, men sådan gik det bare ikke

Anmeld

26. juni 2012

Holbæktrunten

Meget vigtigt

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg syntes det er utrolig vigtigt....

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Tror det er meget individuelt ..

For mig var det ikke vigtigt

Anmeld

26. juni 2012

LilleChelle

For mig er det ikke vigtigt. 

- Jeg er under uddannelse - hvilket min kæreste også er. 

Vi har dog begge fast deltidsarbejde ved siden af. Og min kæreste læser til ingeniør og er derfor næste sikret arbejde bagefter. 

Anmeld

26. juni 2012

tarkoflen

Det var faktisk ret vigtigt for mig indtil jeg blev fyret i sidste uge på grund af stress!

Så nu bliver det nok ikke sådan! Men vi er 32 år, er i IVF behandling så vi kan og vil ikke blive ved med at vente, så nu må vi tage det som det kommer!

Vi har dog en stabil økonomi til trods for, at jeg ikke har noget job, og det er vigtigt for mig

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Synes ikke det skal være det afgørende overhovedet.. Så længe man har en stabil økonomi og tilværelse og kan tilbyde barnet en stabil tilværelse, så behøver man altså ikke at have fast job... jeg går selv ledig, og har gjort det i halvandet år nu, og aner overhovedet ikke hvornår jeg ville kunne få arbejde... hvad nu hvis jeg bliver tvunget til at gå ledig 2-3 år endnu, skal jeg så tilsidesætte mit brændende ønske om at få børn? Næ nej, vi er klar til det, har økonomien til det, hus, bil og det hele, så hvorfor ikke bare komme igang... Vi bliver jo ikke yngre, jeg er 28 og manden 31, vi kan jo ikke blive ved med at vente...

Desuden tog det os et år at blive gravide, tænk hvis man er en af de uheldige par hvor det tager 2-3-4 år eller flere, så er det ret dumt at blive ved med at vente på man får et job, hvis man godt kan klare et barn uden.... Det bliver jo ikke ligefrem nemmere med alderen at blive gravid...

Anmeld

27. juni 2012

BigHope13

før synes jeg det var meget vigtigt og derfor valgte vi også først at begynde at prøve at blive gravide efter vi begge to var sikre, men sådan skulle det ikke gå da vi havde forsøgt i et halvt år og jeg var færdig med min udd var der lige pludselig ikke mulighed for at jeg kunne blive der
gik lidt ned med flaget fordi vi så skulle stoppe med at prøve at få barn, men vi fandt frem til at vi nok skulle kunne klare det alligevel og jobbet må komme når det kommer. har nu gået ledige i et år og ikke gravid endnu og skal i behandling til efteråret.

så min pointe er at har man etableret sig og har plads til det i økonomien så synes uegnet ikke jobbet er så vigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.