Anonym skriver:
JA, mit spørgsmål lyder på hvor vigtigt i synes det er at have et fast job inden man går igang med pb??
Synes ikke det skal være det afgørende overhovedet.. Så længe man har en stabil økonomi og tilværelse og kan tilbyde barnet en stabil tilværelse, så behøver man altså ikke at have fast job... jeg går selv ledig, og har gjort det i halvandet år nu, og aner overhovedet ikke hvornår jeg ville kunne få arbejde... hvad nu hvis jeg bliver tvunget til at gå ledig 2-3 år endnu, skal jeg så tilsidesætte mit brændende ønske om at få børn? Næ nej, vi er klar til det, har økonomien til det, hus, bil og det hele, så hvorfor ikke bare komme igang... Vi bliver jo ikke yngre, jeg er 28 og manden 31, vi kan jo ikke blive ved med at vente...
Desuden tog det os et år at blive gravide, tænk hvis man er en af de uheldige par hvor det tager 2-3-4 år eller flere, så er det ret dumt at blive ved med at vente på man får et job, hvis man godt kan klare et barn uden.... Det bliver jo ikke ligefrem nemmere med alderen at blive gravid...
Anmeld