Hvad ville i gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

L&V

onlyme skriver:

Jo men det hjælper ikke på mit problem,.!
vi har jo søskendesæde til alle dagene bortset fra afleveringen og hentningen fredag,. Og vi skal jo have barnevogn med op til dg så benjamin kan sove i den,.!
Hehe,.!

Nåh det var bare ret svært at forstå ud fra det du skrev.. Så må jeg indrømme jeg ik kan se problemet hvis i har et søskende sæde så er det vel bare i en bæresele eller noget med lillesøster også ha søstendesædet ved barnevognen også bytter de plads når i går hjem, lillesøster i barnevognen og storebror på sædet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

onlyme

Månsson skriver:

Nåh det var bare ret svært at forstå ud fra det du skrev.. Så må jeg indrømme jeg ik kan se problemet hvis i har et søskende sæde så er det vel bare i en bæresele eller noget med lillesøster også ha søstendesædet ved barnevognen også bytter de plads når i går hjem, lillesøster i barnevognen og storebror på sædet

Syntes bare det er meget langt at skulle gå 2 km med en lille nyfødt i bæresele,. Min søn benjamin ville først sidde i den da han blev 9 mdr og det skulle kun være for højest 10 min nemlig

Anmeld

26. juni 2012

L&V

onlyme skriver:

Syntes bare det er meget langt at skulle gå 2 km med en lille nyfødt i bæresele,. Min søn benjamin ville først sidde i den da han blev 9 mdr og det skulle kun være for højest 10 min nemlig

Så en slynge der kan hun sove og ligge lunt og hvis du nu bruger det fra starten bliver det jo en vane som alt andet

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

Månsson skriver:

Så en slynge der kan hun sove og ligge lunt og hvis du nu bruger det fra starten bliver det jo en vane som alt andet

Ja den er bragt op til overvejelse :-)

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

morethanperfect skriver:

Oscar gad heller ik sidde i bæreselen her ..

Jeg købe en slynge ..

Men vi får da godt nok noget nemmere ved det med 2 små børn kan jeg høre ..

Jeg går Oscar i dagpleje om morgenen hvor den lille kan ligge i barnevognen , og Oscar kan sidde eller gå ved siden af ..
Så tager jeg jo bare vognen med hjem igen , for min DP. har ekstra vogne .. Heldigvis .. Ellers kan jeg da godt høre det blir besværligt !  

Ja,. Det er svært,. Håber db mor vil gå med til at barnevognen overnatter i weekenderne,. Efter omstændigederne,. Men ellers bliver det nok en slynge som bliver løsningen,.!

Anmeld

26. juni 2012

Musen5

onlyme skriver:

Har hun ikke,.!

Og vi har søskende sæde problemet er bare jeg skal op med bebs og søn om mandagen men kan jo kun køre med en barnevogn,. Og barnevognen skal blive der oppe, så ved jeg ikke hvad jeg skal med bebs, kan ikke tage hende i armene i liften 2 km,.!

Her du overvejet en slynge til lillesøster???

Så kan hun være på maven af dig de 2 gange om ugen ...

/Mette

Anmeld

26. juni 2012

LISBETH:-)

hvis i ikke skal have en tvillinge/søskende vogn hvad gør du så når du alene skal ud med begge børn? Jeg tænker at begge vel f.eks. skal sove til middag og lign.? Ellers må barnevognen med frem og tilbage hver dag så den lille kan ligge i den og den store kan sidde i sædet.

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

LISBETH:-) skriver:

hvis i ikke skal have en tvillinge/søskende vogn hvad gør du så når du alene skal ud med begge børn? Jeg tænker at begge vel f.eks. skal sove til middag og lign.? Ellers må barnevognen med frem og tilbage hver dag så den lille kan ligge i den og den store kan sidde i sædet.

Jo men barnevognen skal jo blive ved dp så benjamin kan sove i den, som om mandagen og torsdag når vi skal hjem kan jeg ikke hente ham med barnevogn og vi har søskendesæde som ellers kommer på bettepigens vogn når hans barnevogn er i dp,.!
Og hvad angår at jeg ellers skal ud, har vi lillepigens vogn her hjemme + søskende'sæde,. og derefter må jeg bare planlægge mine indkøb og gå ture efter hvornår min søn er vågen ..! Så der bliver der intet problem,.!

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

Musen5 skriver:

Her du overvejet en slynge til lillesøster???

Så kan hun være på maven af dig de 2 gange om ugen ...

/Mette

Ja det er lidt der den ligger pt,.!
Kender dem bare ikke så godt, så skal lige læse lidt om dem

Anmeld

26. juni 2012

Musen5

onlyme skriver:

Ja det er lidt der den ligger pt,.!
Kender dem bare ikke så godt, så skal lige læse lidt om dem

Det gjorde jeg heller ikke før jeg fik nr 2, men vil klart anbefale dem

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.