Hvad ville i gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

onlyme

morethanperfect skriver:

Jeg står med samme problem , men tror jeg køber et søskende sæde til vognen , eller et ståbræt .. 

Har hun ikke,.!

Og vi har søskende sæde problemet er bare jeg skal op med bebs og søn om mandagen men kan jo kun køre med en barnevogn,. Og barnevognen skal blive der oppe, så ved jeg ikke hvad jeg skal med bebs, kan ikke tage hende i armene i liften 2 km,.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Frejsmor

onlyme skriver:

Jamen de andre dage henter vi ham bare, også kan han sidde på søskendesædet hjem mens hun ligger i barnevognen,. Men det kan jeg jo ikke når vi skal afleverer mandag og hente torsdag,.! For så har jeg ikke noget at tage hende med hjem i, så skal jeg gå 2 km med lift i hånden. og det dur jo ikke,. Barnevognen jeg aflever i mandag skal jo stå til min søn kan sove i oppe hos dp,.!

Har du forhørt dig hos din dp om de ikke har en ekstra barnevogn eller en krybbe(sådan en "barnevognskasse" lavet i træ, som de har til at stå udenfor)?

I hvert fald har min dp både tvillingevogn, alm. barnevogn og krybbe, så selvom jeg ofte afleverer lillemanden i barnevogn, så er det faktisk ikke en nødvendighed at han har den med sig..

Men det er måske bare mig der har luksus dp hehe?

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

Frejsmor skriver:

Har du forhørt dig hos din dp om de ikke har en ekstra barnevogn eller en krybbe(sådan en "barnevognskasse" lavet i træ, som de har til at stå udenfor)?

I hvert fald har min dp både tvillingevogn, alm. barnevogn og krybbe, så selvom jeg ofte afleverer lillemanden i barnevogn, så er det faktisk ikke en nødvendighed at han har den med sig..

Men det er måske bare mig der har luksus dp hehe?

Var min dp mor som selv sagde at der ville jeg få et problem, og at vi skulle tænke over det,.!
Hun har intet selv, og gav udtryk for den ikke kunne ''overnatte'' weekenden over

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

Malunsesmutti skriver:

Har du forhørt dig hos dp, om barnevognen må blive stående weekenden over hver uge? Det havde jeg en dagplejemor der intet havde i mod håber i finder en løsning.. Evt. Brugt søskendevogn?

Har hun givet udtryk for at den ikke kan,. Var ellers det nemmeste,.!

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

onlyme skriver:

Har hun ikke,.!

Og vi har søskende sæde problemet er bare jeg skal op med bebs og søn om mandagen men kan jo kun køre med en barnevogn,. Og barnevognen skal blive der oppe, så ved jeg ikke hvad jeg skal med bebs, kan ikke tage hende i armene i liften 2 km,.!

Hvad med en slynge ... Kan godt se problemet .. 

Anmeld

26. juni 2012

Frejsmor

Var min dp mor som selv sagde at der ville jeg få et problem, og at vi skulle tænke over det,.!
Hun har intet selv, og gav udtryk for den ikke kunne ''overnatte'' weekenden over

Hmm ja det kan jeg godt se så.. Der er ikke mulighed for at tage bussen hjem og så kunne du måske have den lille i bæresele/slynge?

Ellers er jeg lidt tom for idéer.. Sad før og tænkte du måske kunne sælge den ene barnevogn og få råd til en tvillingevogn, men det hjælper jo stadig ikke noget på transport/sove problemet..

Jeg håber I finder en løsning.. Evt. må du prøve at forhandle lidt med din dp og høre og det virkelig ikke kan lade sig gøre at barnevognen overnatter, bare for en periode i det mindste..

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

morethanperfect skriver:

Hvad med en slynge ... Kan godt se problemet .. 

Kan jeg godt gå så langt ( bliver jo 4 km ialt),. Med slynge ?
Og ligger bebs overhovede godt i sådan en, ligger de ikke helt krøllet sammen ?

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

Frejsmor skriver:

Hmm ja det kan jeg godt se så.. Der er ikke mulighed for at tage bussen hjem og så kunne du måske have den lille i bæresele/slynge?

Ellers er jeg lidt tom for idéer.. Sad før og tænkte du måske kunne sælge den ene barnevogn og få råd til en tvillingevogn, men det hjælper jo stadig ikke noget på transport/sove problemet..

Jeg håber I finder en løsning.. Evt. må du prøve at forhandle lidt med din dp og høre og det virkelig ikke kan lade sig gøre at barnevognen overnatter, bare for en periode i det mindste..

Der kører ingen busser í den del af byen,. Ikke engang tæt på er der busstoppested,.!
Vi bor i Sindal, og der er faktisk kun busstoppesteder på hovedegaden og dette er ved byskiltet i en hel anden retning Ja syntes virekelig det er et problem,.!

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

onlyme skriver:

Kan jeg godt gå så langt ( bliver jo 4 km ialt),. Med slynge ?
Og ligger bebs overhovede godt i sådan en, ligger de ikke helt krøllet sammen ?

Baby kan vel være i barnevognen den ene vej , og så kan du putte den i en slynge den anden vej

Tænk på hvordan den ligger i maven

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

morethanperfect skriver:

Baby kan vel være i barnevognen den ene vej , og så kan du putte den i en slynge den anden vej

Tænk på hvordan den ligger i maven

Er rigtig nok,. Men tænker bare at de får dårlig ryk osv,.!
Tror virkelig jeg vil glo i den konstant og rette på hende,.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.