Hvad ville i gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.406 visninger
41 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

onlyme

Heej Tøser

Jeg har en søn på snart 1 år (20 juli),. Han skal starte i dp på mandag (ja det er lidt sent) men da jeg venter mig til 15 juli med en lillesøster har jeg ikke følt for at få ham ud før nu,. Problemet er så at der er godt 2 km op til dp, og han skal afleveres af mig da manden arbejder, så jeg får et problem med at komme frem og tilbage med begge børn (når jeg har født, og efter fars barsel er slut)
Her tænker jeg når jeg skal afleverer om mandagen, og hente om torsdagen,.! For vi har ikke tvillingevogn,. Men et søskende sæde vi kan bruge når jeg henter alle de dage barnevognen ikke skal med hjem fra dp,.!

Åh jeg kan slet ikke finde en løsning,.! For de kan jo ikke begge ligge i barnevognen,.?

Nogle gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

L&V

onlyme skriver:

Heej Tøser

Jeg har en søn på snart 1 år (20 juli),. Han skal starte i dp på mandag (ja det er lidt sent) men da jeg venter mig til 15 juli med en lillesøster har jeg ikke følt for at få ham ud før nu,. Problemet er så at der er godt 2 km op til dp, og han skal afleveres af mig da manden arbejder, så jeg får et problem med at komme frem og tilbage med begge børn (når jeg har født, og efter fars barsel er slut)
Her tænker jeg når jeg skal afleverer om mandagen, og hente om torsdagen,.! For vi har ikke tvillingevogn,. Men et søskende sæde vi kan bruge når jeg henter alle de dage barnevognen ikke skal med hjem fra dp,.!

Åh jeg kan slet ikke finde en løsning,.! For de kan jo ikke begge ligge i barnevognen,.?

Nogle gode råd ?

Ku i ikke bare købe en tvillinge klapvogn der ku ligges ned og med plads til lift til lillesøster eller en cykelhænger?

Anmeld

26. juni 2012

LinLin

Jeg ville nok købe en søskendevogn af en art....
Men forstår ikke helt; skal du kun aflevere mandag og hente torsdag? Hvad så de andre dage?

(og så er 11 mdr da ikke sent - mine har begge være lige 12 mdr )

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

Månsson skriver:

Ku i ikke bare købe en tvillinge klapvogn der ku ligges ned og med plads til lift til lillesøster eller en cykelhænger?

cykelhænger ?

Vi har ikke råd til en tvillingevogn,.!
Vi har 2 barnevogne,. Er det noget med man kan få sådan en ting til at ''binde'' dem sammen ?

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

DAs mor skriver:

Jeg ville nok købe en søskendevogn af en art....
Men forstår ikke helt; skal du kun aflevere mandag og hente torsdag? Hvad så de andre dage?

(og så er 11 mdr da ikke sent - mine har begge være lige 12 mdr )

Jamen de andre dage henter vi ham bare, også kan han sidde på søskendesædet hjem mens hun ligger i barnevognen,. Men det kan jeg jo ikke når vi skal afleverer mandag og hente torsdag,.! For så har jeg ikke noget at tage hende med hjem i, så skal jeg gå 2 km med lift i hånden. og det dur jo ikke,. Barnevognen jeg aflever i mandag skal jo stå til min søn kan sove i oppe hos dp,.!

Anmeld

26. juni 2012

L&V

onlyme skriver:

cykelhænger ?

Vi har ikke råd til en tvillingevogn,.!
Vi har 2 barnevogne,. Er det noget med man kan få sådan en ting til at ''binde'' dem sammen ?

Ja sådan noget ala det her http://www.dba.dk/cykeltrailer/id-84058678/

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

onlyme skriver:

Heej Tøser

Nogle gode råd ?

Jeg står med samme problem , men tror jeg køber et søskende sæde til vognen , eller et ståbræt .. 

Anmeld

26. juni 2012

IngenKoPåIsen

Har du forhørt dig hos dp, om barnevognen må blive stående weekenden over hver uge? Det havde jeg en dagplejemor der intet havde i mod håber i finder en løsning.. Evt. Brugt søskendevogn?

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

onlyme skriver:

Jamen de andre dage henter vi ham bare, også kan han sidde på søskendesædet hjem mens hun ligger i barnevognen,. Men det kan jeg jo ikke når vi skal afleverer mandag og hente torsdag,.! For så har jeg ikke noget at tage hende med hjem i, så skal jeg gå 2 km med lift i hånden. og det dur jo ikke,. Barnevognen jeg aflever i mandag skal jo stå til min søn kan sove i oppe hos dp,.!

Har din dp ikke en barnevogn han kan sove i ??
Det har min Hun har altid ekstra vogne ... 

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

Månsson skriver:

Ja sådan noget ala det her http://www.dba.dk/cykeltrailer/id-84058678/

Jamen den kan jeg da ikke køre med samme tid som med barnevognen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.