kan du lide feta ost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Polkaprik

Bryder mig ikke om feta, PÅ NÆR i vandmelonsalat!

Der smager det ganske enkelt fantastisk

Det er noget så simpelthen som vandmelon i tern, ristede saltede mandler og så smuldret gedefeta ud over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

MorDk

Jeg ELSKER feta (eller salattern) for man må jo ikke kalde det Feta mere... Hmm.... det har grækerne patent på. nånå... MEN her i huset hedder det altså FETA!

Anmeld

26. juni 2012

SHERO

Mmm, elsker feta, men kun ko-feta, ikke ged.. Dog ikke puck osten, synes den smager mærkeligt, er mere til de dåser med block feta jeg køber i bazaren, eller er taverana (tror jeg den hedder) også fantastisk.. :-D

Elsker at blande fetaen med rødløg, rød peber og salt og peber og så ellers fyldes i en kylling filet og så med kartofler og salat (selvf OGSÅ med feta) Mmmmm

Anmeld

28. juni 2012

Munder

Jeg elsker feta!!! Køber altid det i blokke jeg kan få hos min lokale grøntmand

Pt. er det vandmelon med citron og feta der hitter her

Anmeld

28. juni 2012

Maja_4000

Jeg har stemt "nogengange" ..
Kan godt lide det , hvis det er i varm mad .. F.eks. græsk farsbrød .. Men ellers ikke

Anmeld

28. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg elsker feta, og favoritten herhjemme er i øjeblikket hjemmerørt haydari - en portion af en hel blok forsvinder i løbet af tyve minutter...

Anmeld

28. juni 2012

MorDk

Uhmm... prøv et par skivre feta med tomat og oregano eller basilikum pakket ind i staniol og så i ovnen... MUMS MUMS MUMS!!

Anmeld

28. juni 2012

chael

Den der hedder domyati, tror jeg. Fra netto. Den kan jeg godt lide.

Og ellers er jeg pga fuldstændigt og aldeles vild med mozzarella ost

Anmeld

28. juni 2012

K&S

Caroline86 skriver:

Jeg sidder lige her med en af mine nye opdagelser: knækbrød med friskskåret feta, frisk agurk og friskkværnet peber (det smager himmelsk), og kom til at tænke på de stakler der ikke kan lide feta

Hvordan ser det ud herinde? Og Jer der kan lide feta, hvad er Jeres yndlingsmærke og evt. opskrift?

Jeg er selv vildt med den blok"feta" Puck laver.. nam nam nam! Men kan lide de fleste slags (synes dog det er synd med de der "salattern" for de smager godt nok ikke af noget )...

I LOVE IT :-) 

Anmeld

28. juni 2012

Muffin_girl

Caroline86 skriver:

Jeg sidder lige her med en af mine nye opdagelser: knækbrød med friskskåret feta, frisk agurk og friskkværnet peber (det smager himmelsk), og kom til at tænke på de stakler der ikke kan lide feta

Hvordan ser det ud herinde? Og Jer der kan lide feta, hvad er Jeres yndlingsmærke og evt. opskrift?

Jeg er selv vildt med den blok"feta" Puck laver.. nam nam nam! Men kan lide de fleste slags (synes dog det er synd med de der "salattern" for de smager godt nok ikke af noget )...

Jeg kan ikke fordrage det hårde feta.. ! Det er ikke lige mig.. Men jeg kan godt lide det der bløde ost.. det der puck noget .. Men det er heller ikke rigtigt feta, ifølge grækerne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.