Babydan højstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Janni.

Babyklar skriver:

100 tak for svar vi har fået tilbudt en i sort som står næsten ny , og vi har kun en ikea stol at samligne med hihi . hvad med sikkerheden? kan den vælte ? og hvordan ser din ud nu efter brug feks ? ville du anbefalde den?

Vi har ingen problemer med at den vil vælte, og Silas sidder langt fra stille selvom han sidder uden bøjlen. Og han er heller aldrig væltet ned af den endnu. 

Man kan godt se at vores er brugt, den er ikke grim overhovedet, det er alm slitage. Silas har fået den i dåbsgave. Dem som har givet os den, synes det er dejligt at se at vi passer så godt på den som de siger.. Men vi gør altså ikke noget specielt for det. Den kan jo slibes lidt ned og males hvis den bliver for grim at se på. Det tager vi ikke så tungt. 

Bare Silas har en god stol at sidde på, og det har han i den stol. 

Ang hynde til den, er prisen cirka 270 kr + forsendelse de fleste steder, efter hvad jeg lige så kan google mig til. Vi har hynde til vores, men bruger den ikke pt, da Silas sviner så meget at vi kan vaske hynden hele tiden. Det gider vi altså ikke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Moar2011

Janni. skriver:

Vi har ingen problemer med at den vil vælte, og Silas sidder langt fra stille selvom han sidder uden bøjlen. Og han er heller aldrig væltet ned af den endnu. 

Man kan godt se at vores er brugt, den er ikke grim overhovedet, det er alm slitage. Silas har fået den i dåbsgave. Dem som har givet os den, synes det er dejligt at se at vi passer så godt på den som de siger.. Men vi gør altså ikke noget specielt for det. Den kan jo slibes lidt ned og males hvis den bliver for grim at se på. Det tager vi ikke så tungt. 

Bare Silas har en god stol at sidde på, og det har han i den stol. 

Ang hynde til den, er prisen cirka 270 kr + forsendelse de fleste steder, efter hvad jeg lige så kan google mig til. Vi har hynde til vores, men bruger den ikke pt, da Silas sviner så meget at vi kan vaske hynden hele tiden. Det gider vi altså ikke. 

Tak for svar
Vi har os købt en nu vi ku få den til 350 kr brugt to gange så det var dejligt billigt

Anmeld

26. juni 2012

Alexander&Lærke

Vi har en som jeg overtog af en kollega, da vi fik vores søn for 5 år siden, hendes dreng var på daværrende tidspunkt 6 år så den er vel 11 år i dag, og den fungere bare. Der var ingen bøjle med da den var i stykker, så vi har først kunne bruge den da han skulle sidde uden bøjle, men den har fungeret super fint og vi buger den i stuen og har en trip trap i køkkent, så behøver man ikke slæber dem rundt hvergang. 

Ang. det med maling som flere skriver, så er det samme sket med vores trip trap i hvid den er bare meget lidt køn efter 5 år, malingen er gået af flere steder især på ryglæn og fodplade. Så tror generalt dem som er malede er svære at holde år efter år. Men man kan jo så overveje at male dem igen.... herfra er der ihvertælle +++++

Anmeld

26. juni 2012

Janni.

Babyklar skriver:

Tak for svar
Vi har os købt en nu vi ku få den til 350 kr brugt to gange så det var dejligt billigt

Åh hvor lækkert, så dejligt når man kan gøre en god handel. 

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

Janni. skriver:

Åh hvor lækkert, så dejligt når man kan gøre en god handel. 

Meget elsker når det er en fair pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.