Babydan højstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.641 visninger
34 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Moar2011

Hej
Nogen der kan fortælle mig ulemper ved babydan højstol ? Hvad ska jeg være opmærksom på ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Moar2011

OP

kom nu med lidt viden folk hihi

Anmeld

26. juni 2012

Moma

Hej,

Vi har 2 stk. 

MEN du skal være opmærksom på, at det kan være svært at få barnet ned i stolen, når bøjlen sidder på. Bøjlen skal skrues af og ikke "klikkes" af lige som en Trip Trap stol.

Vi har købt den ene af stolene i sort - og da det ikke er hårdt træ, er der kommet mange hakker og ridser i den.

/Sandra

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

Moma skriver:

Hej,

Vi har 2 stk. 

MEN du skal være opmærksom på, at det kan være svært at få barnet ned i stolen, når bøjlen sidder på. Bøjlen skal skrues af og ikke "klikkes" af lige som en Trip Trap stol.

Vi har købt den ene af stolene i sort - og da det ikke er hårdt træ, er der kommet mange hakker og ridser i den.

/Sandra

det er lige præcis sort jeg har fået tilbud :s

Anmeld

26. juni 2012

Janni.

Vi har en og er godt tilfreds men vi har heller aldrig prøvet en trip trap.
Som en anden skriver så tager den hurtig imod mærker. Men igen jeg har intet at sammenligne med.
Og det med bøjlen synes jeg ikke er slemt. Bare en vanesag tror jeg.

Vi har den i sølvgrå udgave. Spørg endelig hvis du mangler noget info eller billeder.

Anmeld

26. juni 2012

Moma

Vil lige tilføje, at vi også er tilfredse med vores. 

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

Janni. skriver:

Som en anden skriver så tager den hurtig imod mærker. Men igen jeg har intet at sammenligne med.

Vi har den i sølvgrå udgave. Spørg endelig hvis du mangler noget info eller billeder.

100 tak for svar vi har fået tilbudt en i sort som står næsten ny , og vi har kun en ikea stol at samligne med hihi . hvad med sikkerheden? kan den vælte ? og hvordan ser din ud nu efter brug feks ? ville du anbefalde den?

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

Janni. skriver:

ved du hvor man kan få billige hynder til den ?

Anmeld

26. juni 2012

CaWi

Jeg har fået en der er 14-15 år gammel, og man kan absolut ik sr den er så gammel.
Nu er min søn stadig for lillr til den, men den bliver flittigt brugt når vi har børne besøg.
Vi har ik oplevet besværlighed når barnet skulle op af igen.
Mht hynde, så har jeg kønt en der passer til stort set alle højstole. Mener faktisk også det er babydan der har lavet den. Den kostede 200 kr.

Anmeld

26. juni 2012

maria_wlt

Tristan har en i sort og jeg er slet ikke tilfreds... Den kan ikke tåle en fis og den er direkte grim at se på efter 2 års brug... Jeg er meget mere glad for min Ikea stol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.