Babydan højstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Mor til L&S

Vi har en i sort og er glade for den

Men som de andre siger, så kommer der lidt nemt hakker mm. Vi har nu haft vores i 2 år, og den har lidt små hakker helt nede ved benene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Moar2011

maria_wlt skriver:

Tristan har en i sort og jeg er slet ikke tilfreds... Den kan ikke tåle en fis og den er direkte grim at se på efter 2 års brug... Jeg er meget mere glad for min Ikea stol

vi har os en ikea stol så du ville sige at det er spild af penge og købe en babydan?

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

Mor til Liva skriver:

Vi har en i sort og er glade for den

Men som de andre siger, så kommer der lidt nemt hakker mm. Vi har nu haft vores i 2 år, og den har lidt små hakker helt nede ved benene..

hvad men hynden tager den ikk lidt?

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

CAWI skriver:

Jeg har fået en der er 14-15 år gammel, og man kan absolut ik sr den er så gammel.
Nu er min søn stadig for lillr til den, men den bliver flittigt brugt når vi har børne besøg.
Vi har ik oplevet besværlighed når barnet skulle op af igen.
Mht hynde, så har jeg kønt en der passer til stort set alle højstole. Mener faktisk også det er babydan der har lavet den. Den kostede 200 kr.

tager den os let imod slag

Anmeld

26. juni 2012

CaWi

Babyklar skriver:

tager den os let imod slag

Jeg har så den i hårdt træ... Og nej det gør den ikke...

Anmeld

26. juni 2012

ano14316

Min svigermor har en babydan stol. til vores dreng når vi er derhjemme, og den er altså bare god.

selv har vi en trip trap, og jeg synes faktisk den anden er bedre, især nu hvor han ikke er så gammel. men tilgengæld maser rundt..

Jeg tror til den næste køber vi en anden "start" stol end trip trap og det kunne godt være en babydan.

Anmeld

26. juni 2012

ano14316

Babyklar skriver:

vi har os en ikea stol så du ville sige at det er spild af penge og købe en babydan?

Ikea stolen, giver bare ikke støtte til fødderne, og det er ikke så godt for blodomløbet til benene.

til at bruge en gang i mellem er den genial, for de sidder skide godt i den. men ikke i det lange løb.

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

ano14316 skriver:

Min svigermor har en babydan stol. til vores dreng når vi er derhjemme, og den er altså bare god.

selv har vi en trip trap, og jeg synes faktisk den anden er bedre, især nu hvor han ikke er så gammel. men tilgengæld maser rundt..

Jeg tror til den næste køber vi en anden "start" stol end trip trap og det kunne godt være en babydan.

men der siges at babydan tager let imod slag

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

ano14316 skriver:

Ikea stolen, giver bare ikke støtte til fødderne, og det er ikke så godt for blodomløbet til benene.

til at bruge en gang i mellem er den genial, for de sidder skide godt i den. men ikke i det lange løb.

det har aldrig faldet mig ind det med benene i en ikea

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

CAWI skriver:

Jeg har så den i hårdt træ... Og nej det gør den ikke...

okey , den er os det ældre så det nok derfor - der siges at den der er fremme nu tager let mod slag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.