finkedinke skriver:
Jeg har læst hele debatten og vil da gætte på at jeg har læst dem alle fra lillenys hånd. Og ja, hun er hurtig til at fare i flint, men jeg vil stadig holde fast i det jeg tidligere har skrevet om at hvis man gør hende opmærksom på at man føler sig gået for nær, og derefter selv forlader tråden så slutter den jo der.
Om hun er bleet svigtet af sin familie ved jeg ikke noget om, og umiddelbart vedkommer det ikke mig.
Du mener at hun lærer noget af at få slettet profilen, det kan vi jo af gode grunde ikke vide. Som jeg også skrev tidligere forsøgte hun jo at give en undskyldning som man ikke engang kunne acceptere.
Berith
Hvis vi siger "Det er ikke iorden det der..." og forlader debatten.. Hvilken konsekvens har det så for hende? INTET! Så får hun jo bare sin vilje.....
Den der undskyldningsdebat hun lavede.. Well, for mig af se føltes det ikke som en særlig oprigtig undskyldning, idet den var oprettet meget kort tid efter hendes mundlort! - Desuden gav hun ikke hverken mig eller Sesse89 en undskyldning - og det er da os hun virkelig har trådt på i sine udtalelser!
Helt ærligt, jeg forstår slet ikke, hvorfor i forsvarer hende. Hun er 16 år gammel - og ikke tabt på gulvet som lille, vel?!
Nu er jeg blevet tilpas hidsig, så nu undgår jeg denne debat.
Anmeld