Smukkert skriver:
Det er naivt at tro den var endt, hvis vi bare undlod at svare hende i den debat, for der vil altid komme flere debatter - og hver gang en svarede andet end hendes mening, så ville hun mobse over det! Derimod synes jeg at du kunne have undladt at oprette denne debat, for hun ER blevet slettet og derfor er der ingen grund til at køre i den længere! Hun skal nok klare sig, hun får jo hjælp!
Hun skrev også at hun var på en anden side, så hvorfor ærge sig over at hun ikke er her mere?
Mobning synes jeg er et stærkt ord at bruge. Jeg føler ikke selv, at jeg har mobbet hende. Jeg føler derimod at jeg har forsvaret mig selv og Sesse89 på en ordentlig måde.
Prøv at sæt dig selv ind i situationen. Du havde hjulpet hende rigtig meget og holdt ud at hun skrev 20-40 smser HVER dag. Hun kommer med en ondskabsfuld kommentar til din veninde herinde. Du siger fra og klargør, at den hjælp du kom med er slut nu. Hun fortæller dig så at hun ønsker dine børn DØR! ... Hvad vil DU så gøre? Sige: "Årh hvor er det synd for dig lille uvidende 16årige.... ae ae...." ???? Helt ærligt man... Lad denne debat dø ud snart!
De er netop fordi hun er blevet slettet at jeg opretter denne debat. Eftersom hun ikke er den eneste der har været grov i hele det her forløb, syntes jeg hun skulle have haft en advarsel fra admin og fået en chance. Det har hun måske fået, hun gav jo en undskyldning der ikke blev godtaget.
Jeg kan godt forstå at du følte at du skulle forsvare din veninde pga den sms, men kunne du ikke have overladt det til din veninde at forsvare sig selv?
Jeg kender ikke lilleny privat, men jeg ville da også syntes det var noget mærkværdigt hvis venindeA ikke ville hjælpe mig, fordi jeg var raget uklar med venindeB.
Når jeg siger mobning så tænker jeg på det, at der er flere der blander sig og nogle endda opretter indlæg bare for at skrive at de er enige.
Jeg vil hellere end gerne lade denne debat dø ud

Mit primære formål var ikke at skabe en længere debat, kaste med sten ej heller at forsvare lilleny. Men i stedet kæmpe for at vi alle kan beholde den gode tone og være medvirkende til at baby.dk bliver ved med at være hyggeligt.
Det er jo nok ikke sidste gang der vil komme en som lilleny, men om det giver problemer eller ej afhænger jo af hvordan vi tager hånd om det.
Berith
Anmeld