Helt ærligt så er jeg gevaldigt skuffet over at et rigtigt dejligt sted som det her kan blive ødelagt pga en bruger. Jeg har indtil nu været glad for at være her, men jeg er så skuffet over at flere herinde fra kan være direkte modbydelige mod lilleny.
At være alvidende og småflabet hører hendes alder til.
Vi der har været igennem den alder, hvor alt er så forbandet svært og hvor man kun lige er ved at finde sig selv, burde sgu vide bedre og give hende lidt snor i stedet for kollektivt overfalde hende.
Hun har brug for hjælp og jeg kunne frygte at hvis hun ikke har nettet/baby hvad har hun så?
Hvis man mødte hende IRL ville man så stille sig op i kor og nedgøre hende som der er sket herinde, hun ender jo ofte med at få en hel tråd til at koge fordi hun skal forsvare sig mod flere der blander sig og forsøger at forsvare andre, det er sgu ikke fair. Og hvad hun skriver privat til andre på sms kan jeg SLET ikke se hvad vedrører os andre, uanset hvad der bliver skrevet. Eftersom jeg ikke har hørt andet, går jeg ud fra at modtageren af smsen selv har givet hende sit nummer og dermed også på et tidspunkt anset hende for et værdigt bekendtskab.
Jeg har ikke intentioner om at forlade denne side, jeg har været glad for at være her. Men jeg er utroligt skuffet over VOKSNE mennesker der i den grad kan være modbydelige mod en pige på 16, der i virkelighedn har brug for alt den støtte hun kan få lige nu.
Ja, gu er hun småflabet, men ville man ikke bare IRL slutte samtalen og så er den vel ikke længere...
Hun har skulle lægge ryg til at folk fortæller at hun giver dem mavepine, at det er synd for hendes barn, at hun skal ignoreres, at hun skal forlade baby.dk osv. Er det meget bedre end det hun selv har skrevet... Lad den der er uden synd kaste den første sten!!
Berith
Anmeld