Mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg forstår godt der er nogle ting man gerne vil være anonym om - helt sikkert  Og synes bestem også det er godt der er den mulighed.

MEN jeg synes personligt bare at der er kommet mange anonyme indlæg på det sidste hvor man er anonym - både i indlæg som jeg synes virker mærkelige ( vil ikke fremhæve nogle, for med dette indlæg ønsker jeg ikke "fremstille " nogle) eller hvor man tænker hvorfor anonym her. 

Efter der har været en del snak om fake profiler (og også blevet opdaget nogle) har jeg personligt valgt ikke at "gide" svare på de flest anonyme indlæg da min tillid til om der er en ægte bag eller en der bare laver fis ikke er der.

Og så vil jeg gerne lige pointere  at forskellige holdninger er helt iorden. Men hvis ikke man mener det samme og ikke kan udtrykke sig på en pæn sober måde så lad vær at kommentere i denne tråd. Har bestemt ikke oprettet denne tråd for at skabe ballade eller noget. Blot for at "luft" jeg synes der er kommet mange (i mine tanker) besynderlige ndlæg. Så hop venligst vidre his du koger og ikke kan skrive pænt  

Så du mener altså det er ok at have en holdning, men hvis man ikke er enig i den holdning du har eller dem der er enige med det du mener i denne tråd.. så skal man ikke skrive her..??

og ydermere, hvis det er mig du hentyder til, har jeg på ingen måde kogt og jeg mener bestemt også at jeg har skrevt pænt.. 

når det så er sagt, så er der tilfældigvis nogle regler her på baby.dk

Mht anonymitet. må der såre simpelt ikke stilles spørgsmålstegn ved anonymitet.. om det så er direkte i tråden hvor der er en anonym eller om det er i en anden tråd som denne, hvor der bliver stillet spørgsmålstegn ved det at være anonym herinde.

Herinde på baby, skal man trygt og godt kunne oprette et indlæg i debatten anonymt, fordi der netop  ikke må blive stillet spørgsmål til det.. og det anbefales herfra at det bliver overholdt.  

Vi er alle sammen forskellige mennesker, og vi har alle forskellige grænser.. og det skal respekteres.. 

i min verden burde tråde som denne ikke finde sted for det er ikke i orden at spørge ind til, eller at diskutere andres anonymitet.. 

og som jeg har skrevet tidligere..  Hvis der muligvis er en formodet mistanke om en fake profil, eller mistanke om en bruger der finder på historier og lign. udgiver sig for at være noget man ikke er. (hvis man misbruger andres identitet og billeder) så er der mulighed for at anmelde disse indlæg og derved komme det til livs på den måde, vi er et team der arbejder på at gøre det til et rart sted at være. og det kan i alle bidrage til ved at være solidaiske med hinanden og holde jer til de regler der er herinde... og ved at skrive til os (teamet) hvis der er nogle ting som i finder underlige/mistænksomme.. 

De tråde der er blevet oprettet anonymt hen over de sidste par dage er jo ganske harmløse, og derved er der ikke nogen grund til at der skal skabes mere debat om det.. og heller ej stilles spørgsmålstegn herom.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Anonym trådstarter

KakaoDrik skriver:

Jeg forstår slet ikke din undren bag spørgsmålet når du selv vælger at være anonym. Du ved vel hvorfor du valgte at oprette tråden anonym. Når du ved det,så ved du også hvorfor andre har gjort samme  

Som jeg skriver i det første indlæg er jeg anonym da jeg ikke ønsker at sables ned over min tanke. Men som jeg også skriver så synes jeg der er kommet mange anonyme indlæg også med ting hvor jeg ikke forstår hvorfor man er anonym! Det sammen med at jeg også synes der er kommet mange anonyme indlæg som er besynderlig gør at tilliden fra min side til anonyme indlæg forsvinder i takt med disse fake profiler. Og det synes jeg da er trist hvis der virkelig sidder en med et ønske om hjælp! Ikke tør stå frem ( og selvfølgelig er det ok man er anonym) at grundet fake profiler opgiver man at hjælpe. Synes bare at den anonyme knap bliver brugt meget flittigt, og for mig forsvinder tilliden sammen med det.

Anmeld

25. juni 2012

KakaoDrik

Anonym skriver:

Som jeg skriver i det første indlæg er jeg anonym da jeg ikke ønsker at sables ned over min tanke. Men som jeg også skriver så synes jeg der er kommet mange anonyme indlæg også med ting hvor jeg ikke forstår hvorfor man er anonym! Det sammen med at jeg også synes der er kommet mange anonyme indlæg som er besynderlig gør at tilliden fra min side til anonyme indlæg forsvinder i takt med disse fake profiler. Og det synes jeg da er trist hvis der virkelig sidder en med et ønske om hjælp! Ikke tør stå frem ( og selvfølgelig er det ok man er anonym) at grundet fake profiler opgiver man at hjælpe. Synes bare at den anonyme knap bliver brugt meget flittigt, og for mig forsvinder tilliden sammen med det.

Yatsi.. Alle anonyme tråde opstår på den måde. Så længe vores profiler ikke er cpr valideret så kan vi alle være fake medmindre vi møder hinanden

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Så du mener altså det er ok at have en holdning, men hvis man ikke er enig i den holdning du har eller dem der er enige med det du mener i denne tråd.. så skal man ikke skrive her..??

og ydermere, hvis det er mig du hentyder til, har jeg på ingen måde kogt og jeg mener bestemt også at jeg har skrevt pænt.. 

når det så er sagt, så er der tilfældigvis nogle regler her på baby.dk

Mht anonymitet. må der såre simpelt ikke stilles spørgsmålstegn ved anonymitet.. om det så er direkte i tråden hvor der er en anonym eller om det er i en anden tråd som denne, hvor der bliver stillet spørgsmålstegn ved det at være anonym herinde.

Herinde på baby, skal man trygt og godt kunne oprette et indlæg i debatten anonymt, fordi der netop  ikke må blive stillet spørgsmål til det.. og det anbefales herfra at det bliver overholdt.  

Vi er alle sammen forskellige mennesker, og vi har alle forskellige grænser.. og det skal respekteres.. 

i min verden burde tråde som denne ikke finde sted for det er ikke i orden at spørge ind til, eller at diskutere andres anonymitet.. 

og som jeg har skrevet tidligere..  Hvis der muligvis er en formodet mistanke om en fake profil, eller mistanke om en bruger der finder på historier og lign. udgiver sig for at være noget man ikke er. (hvis man misbruger andres identitet og billeder) så er der mulighed for at anmelde disse indlæg og derved komme det til livs på den måde, vi er et team der arbejder på at gøre det til et rart sted at være. og det kan i alle bidrage til ved at være solidaiske med hinanden og holde jer til de regler der er herinde... og ved at skrive til os (teamet) hvis der er nogle ting som i finder underlige/mistænksomme.. 

De tråde der er blevet oprettet anonymt hen over de sidste par dage er jo ganske harmløse, og derved er der ikke nogen grund til at der skal skabes mere debat om det.. og heller ej stilles spørgsmålstegn herom.  

Nej som jeg skriver er det ok med forskellige holdninger og også at man udtrykker dem, men skriver bare at hvis man ikke kan gøre det på en pæn måde så må man hoppe videre. Og Nej jeg hentyder slet slet ikke til dig eller andre der her skrevet i denne tråd indtil vidre. Jeg har læst mange af de debatter der har taget overhånd og det var nu mere for at undgå det at jeg skriver sådan. Så bestemt ikke for di jeg hentyder til nogle.

Jeg kender godt reglerne her og jeg synes nu heller ikke jeg som sådan stiller spørgsmål til folke identitet som anonym. Jeg skriver bare at jeg synes den anonyme knap bliver brugt meget og det desværre for mit vedkommende har fået en trist udfald.

Anmeld

25. juni 2012

Clisolka

Isabella_mor skriver:

nu skimmede jeg lige de anonyme indlæg igennem på de første 3-4 sider.. og der er da intet der er ligegyldigt.. 

nogle er måske hemmeligt gravide, ønsker ikke at stå frem endnu.. andre har nogle ting de syntes er pinlige, og ønsker derved at være ano. forståeligt, jeg havde valgt det samme, selvom jeg ikke er særlig bramfri..

nogle gange kommer der mange i rap, og andre dage kommer der slet ingen.. sådan er det.. 

og i det hele taget så er det jo også op til den enkelte om de ønsker at være anonym. muligheden er der, og det skal respekteres... det behøver vi ikke stille spørgsmålstegn ved, så længe anonymiteten ikke bliver misbrugt til at sprede dårlig stemning, så er der ingen problemer i det.. 

Anmeld

26. juni 2012

mariamiss6

Isabella_mor skriver:

Tjah, man kan jo altid anmelde indlægget hvis der er mistanke om en fake person, og så tager vi den derfra i staff..

Det tror jeg de fleste er klar over (endelig )

Men derfor kan man jo godt undres

Jeg undrer mig da i hvert fald meget over hvad der får folk til at lave den slags fake indlæg/historier, og især undres jeg over dem der fortsætter over længere tid....

Altså, det kan da ikke kun være en enkelt aftens kedsomhed der driver værket mener jeg... 

Nåh men fuck nu det, jeg er enig med TS

Fakere er irriterende, men så generer de mig nu heller ikke mere end det

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Det tror jeg de fleste er klar over (endelig )

Men derfor kan man jo godt undres

Jeg undrer mig da i hvert fald meget over hvad der får folk til at lave den slags fake indlæg/historier, og især undres jeg over dem der fortsætter over længere tid....

Altså, det kan da ikke kun være en enkelt aftens kedsomhed der driver værket mener jeg... 

Nåh men fuck nu det, jeg er enig med TS

Fakere er irriterende, men så generer de mig nu heller ikke mere end det

Anmeld

26. juni 2012

Mariajny

Hej.
Jeg er en af dem der stort set altid skriver anonym, da jeg har en hemmelighed overfor familie og venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.