malenemusen skriver:
Har godt lagt mærke til det, lige knap hver andet indlæg laves anonymt. Jeg personligt er holdt op med at komme med kommentarer i de tråde der er lavet anonymt vedr små "ligegyldige" ting - synes det virker inderligt at folk ikke vil stå frem ved mange af de basale spørgsmål de stiller.
Derimod har jeg dog fuld respekt for dem der opretter anonyme tråde med seriøse/alvorlige emner.
nu skimmede jeg lige de anonyme indlæg igennem på de første 3-4 sider.. og der er da intet der er ligegyldigt..
nogle er måske hemmeligt gravide, ønsker ikke at stå frem endnu.. andre har nogle ting de syntes er pinlige, og ønsker derved at være ano. forståeligt, jeg havde valgt det samme, selvom jeg ikke er særlig bramfri..
nogle gange kommer der mange i rap, og andre dage kommer der slet ingen.. sådan er det..
og i det hele taget så er det jo også op til den enkelte om de ønsker at være anonym. muligheden er der, og det skal respekteres... det behøver vi ikke stille spørgsmålstegn ved, så længe anonymiteten ikke bliver misbrugt til at sprede dårlig stemning, så er der ingen problemer i det..

Anmeld