Mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.206 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Anonym trådstarter

Synes godt nok der er begyndt at komme mange "besynderlie" anonyme indlæg her på siden  Men måske det bare er mig der tænker det   Ved godt jeg selv er anonym nu - men det er nu for ikke at blive sablet ned, pga min tanke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Synes godt nok der er begyndt at komme mange "besynderlie" anonyme indlæg her på siden  Men måske det bare er mig der tænker det   Ved godt jeg selv er anonym nu - men det er nu for ikke at blive sablet ned, pga min tanke.

Hvilke "debatter" hentyder du til??

Anmeld

24. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja det syns jeg også .

Men sådan er det jo bare

Anmeld

24. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Jeg synes også at der er mange anonyme

Anmeld

24. juni 2012

Nadia&Daniel

Men er de mærkelige?? tænker bare folk har brug for at spørge ind til ting, som de ikke vil googles på.. Kender det selv

Anmeld

24. juni 2012

Isabella_mor

tror ikke det er noget vi behøver at bekymre os om

"Her er fredeligt og stille, her er ingen larm og støj. 
Jeg har sået kruspersille, og et brev med pure løg. 
Lad alverden slå for panden og bekæmpe spe med spot, 
jeg vil enes med hinanden og mig selv og ha det godt" - 

Anmeld

24. juni 2012

malenemusen

Har godt lagt mærke til det, lige knap hver andet indlæg laves anonymt. Jeg personligt er holdt op med at komme med kommentarer i de tråde der er lavet anonymt vedr små "ligegyldige" ting - synes det virker inderligt at folk ikke vil stå frem ved mange af de basale spørgsmål de stiller.
Derimod har jeg dog fuld respekt for dem der opretter anonyme tråde med seriøse/alvorlige emner.

Anmeld

24. juni 2012

Solstrålebørn

Anonyme tråde skal der være plads til...  Om det er 5 eller 8 om dagen... 

Anmeld

24. juni 2012

Isabella_mor

malenemusen skriver:

Har godt lagt mærke til det, lige knap hver andet indlæg laves anonymt. Jeg personligt er holdt op med at komme med kommentarer i de tråde der er lavet anonymt vedr små "ligegyldige" ting - synes det virker inderligt at folk ikke vil stå frem ved mange af de basale spørgsmål de stiller.
Derimod har jeg dog fuld respekt for dem der opretter anonyme tråde med seriøse/alvorlige emner.

nu skimmede jeg lige de anonyme indlæg igennem på de første 3-4 sider.. og der er da intet der er ligegyldigt.. 

nogle er måske hemmeligt gravide, ønsker ikke at stå frem endnu.. andre har nogle ting de syntes er pinlige, og ønsker derved at være ano. forståeligt, jeg havde valgt det samme, selvom jeg ikke er særlig bramfri..

nogle gange kommer der mange i rap, og andre dage kommer der slet ingen.. sådan er det.. 

og i det hele taget så er det jo også op til den enkelte om de ønsker at være anonym. muligheden er der, og det skal respekteres... det behøver vi ikke stille spørgsmålstegn ved, så længe anonymiteten ikke bliver misbrugt til at sprede dårlig stemning, så er der ingen problemer i det.. 

Anmeld

24. juni 2012

Solstrålebørn

Isabella_mor skriver:

nu skimmede jeg lige de anonyme indlæg igennem på de første 3-4 sider.. og der er da intet der er ligegyldigt.. 

nogle er måske hemmeligt gravide, ønsker ikke at stå frem endnu.. andre har nogle ting de syntes er pinlige, og ønsker derved at være ano. forståeligt, jeg havde valgt det samme, selvom jeg ikke er særlig bramfri..

nogle gange kommer der mange i rap, og andre dage kommer der slet ingen.. sådan er det.. 

og i det hele taget så er det jo også op til den enkelte om de ønsker at være anonym. muligheden er der, og det skal respekteres... det behøver vi ikke stille spørgsmålstegn ved, så længe anonymiteten ikke bliver misbrugt til at sprede dårlig stemning, så er der ingen problemer i det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.