Mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

mariamiss6

Isabella_mor skriver:

nu skimmede jeg lige de anonyme indlæg igennem på de første 3-4 sider.. og der er da intet der er ligegyldigt.. 

nogle er måske hemmeligt gravide, ønsker ikke at stå frem endnu.. andre har nogle ting de syntes er pinlige, og ønsker derved at være ano. forståeligt, jeg havde valgt det samme, selvom jeg ikke er særlig bramfri..

nogle gange kommer der mange i rap, og andre dage kommer der slet ingen.. sådan er det.. 

og i det hele taget så er det jo også op til den enkelte om de ønsker at være anonym. muligheden er der, og det skal respekteres... det behøver vi ikke stille spørgsmålstegn ved, så længe anonymiteten ikke bliver misbrugt til at sprede dårlig stemning, så er der ingen problemer i det.. 

Jeg er faktisk 100% enig med dig....

Men jeg tror nu, at TS hentyder til anonyme indlæg, hvor det der skrives lyder usansynligt, eller direkte løgnagtigt. 

Altså, kort sagt, fake historier.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Stumpen

Der er da også indlæg hvor jeg tænker "hvorfor være ano her, det er jo et ganske simpelt spørgsmål" Men kunne det tænkes at det er fordi man ikke vil være til grin over (opdigtet spørgsmål) at man ikke ved hvor man kan købe hvid hvede? Altså ligesom TS her kke vil sables, så vil andre ano TS'er ikke føle sig til grin?? 

Men ano-knappen er der og så vidt jeg er orienteret, så er det kun forbudt at gemme sig bag anoymiteten, hvis man sviner andre til og den derved kan blive ophævet...

Der er jo heller ingen regel her på babydotdk om at man skal læse alle tråde, man kan jo bare springe dem over. hvor man tænker   af en eller anden grund...

Anmeld

25. juni 2012

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

Men jeg tror nu, at TS hentyder til anonyme indlæg, hvor det der skrives lyder usansynligt, eller direkte løgnagtigt. 

Tjah, man kan jo altid anmelde indlægget hvis der er mistanke om en fake person, og så tager vi den derfra i staff..

Anmeld

25. juni 2012

Nettemor

Isabella_mor skriver:

nu skimmede jeg lige de anonyme indlæg igennem på de første 3-4 sider.. og der er da intet der er ligegyldigt.. 

nogle er måske hemmeligt gravide, ønsker ikke at stå frem endnu.. andre har nogle ting de syntes er pinlige, og ønsker derved at være ano. forståeligt, jeg havde valgt det samme, selvom jeg ikke er særlig bramfri..

nogle gange kommer der mange i rap, og andre dage kommer der slet ingen.. sådan er det.. 

og i det hele taget så er det jo også op til den enkelte om de ønsker at være anonym. muligheden er der, og det skal respekteres... det behøver vi ikke stille spørgsmålstegn ved, så længe anonymiteten ikke bliver misbrugt til at sprede dårlig stemning, så er der ingen problemer i det.. 

Jeg må desværre være enig med TS. Der har været en del. Bl.a. en del billedtråde.. Men jeg tror hurtig de falder ned på listen.

Anmeld

25. juni 2012

Isabella_mor

Nettemor skriver:

Jeg må desværre være enig med TS. Der har været en del. Bl.a. en del billedtråde.. Men jeg tror hurtig de falder ned på listen.

Men det er jo ikke noget der forstyrre. Det er jo bare ufarlige tråde. Det skal der ikke stilles spørgsmål omkring. Altså en ligegyldig anonym tråd er jo lige så "ligegyldig" som en ikke anonym tråd.  Så læbge anonymiteten ikke bliver misbrugt, så er det ikke noget der skal stilles spørgsmålstegn ved. I må da gerne syntes det er underligt, men det er ikke forbudt at oprette en tåd anonymt selvom det måske kun handler om et spørgsmål, et billede eller en hel tredje ting. Føler mab sig stødt eller har mistanke om en fake profil så kontakt os i staff, anmeld indlægget, og så tager vi os af det. Men i disse tilfælde som der er tale om her, er der ingen grund til bekymring eller undring...  

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Ja det er lige det jeg mener 

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg forstår godt der er nogle ting man gerne vil være anonym om - helt sikkert  Og synes bestem også det er godt der er den mulighed.

MEN jeg synes personligt bare at der er kommet mange anonyme indlæg på det sidste hvor man er anonym - både i indlæg som jeg synes virker mærkelige ( vil ikke fremhæve nogle, for med dette indlæg ønsker jeg ikke "fremstille " nogle) eller hvor man tænker hvorfor anonym her. 

Efter der har været en del snak om fake profiler (og også blevet opdaget nogle) har jeg personligt valgt ikke at "gide" svare på de flest anonyme indlæg da min tillid til om der er en ægte bag eller en der bare laver fis ikke er der.

Og så vil jeg gerne lige pointere  at forskellige holdninger er helt iorden. Men hvis ikke man mener det samme og ikke kan udtrykke sig på en pæn sober måde så lad vær at kommentere i denne tråd. Har bestemt ikke oprettet denne tråd for at skabe ballade eller noget. Blot for at "luft" jeg synes der er kommet mange (i mine tanker) besynderlige ndlæg. Så hop venligst vidre his du koger og ikke kan skrive pænt  

Anmeld

25. juni 2012

malenemusen

Anonym skriver:

Jeg forstår godt der er nogle ting man gerne vil være anonym om - helt sikkert  Og synes bestem også det er godt der er den mulighed.

MEN jeg synes personligt bare at der er kommet mange anonyme indlæg på det sidste hvor man er anonym - både i indlæg som jeg synes virker mærkelige ( vil ikke fremhæve nogle, for med dette indlæg ønsker jeg ikke "fremstille " nogle) eller hvor man tænker hvorfor anonym her. 

Efter der har været en del snak om fake profiler (og også blevet opdaget nogle) har jeg personligt valgt ikke at "gide" svare på de flest anonyme indlæg da min tillid til om der er en ægte bag eller en der bare laver fis ikke er der.

Og så vil jeg gerne lige pointere  at forskellige holdninger er helt iorden. Men hvis ikke man mener det samme og ikke kan udtrykke sig på en pæn sober måde så lad vær at kommentere i denne tråd. Har bestemt ikke oprettet denne tråd for at skabe ballade eller noget. Blot for at "luft" jeg synes der er kommet mange (i mine tanker) besynderlige ndlæg. Så hop venligst vidre his du koger og ikke kan skrive pænt  

Anmeld

25. juni 2012

KakaoDrik

Jeg forstår slet ikke din undren bag spørgsmålet når du selv vælger at være anonym. Du ved vel hvorfor du valgte at oprette tråden anonym. Når du ved det,så ved du også hvorfor andre har gjort samme  

Anmeld

25. juni 2012

wamse

KakaoDrik skriver:

Jeg forstår slet ikke din undren bag spørgsmålet når du selv vælger at være anonym. Du ved vel hvorfor du valgte at oprette tråden anonym. Når du ved det,så ved du også hvorfor andre har gjort samme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.