Fuldstændig f....ed døgnrytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Frøken J.

Pikku Myy skriver:

JJeJegsskrosskreskrevigguhve

Kan det virkelig passe at jeg aldrig fik svaret dig igen sidste gang du havde en tråd om søvn? Jeg synes ellers bestemt at jeg skrev en laaang smøre, men jeg kan ikke se den nu... Det er jeg ked af. Men hovedsagen er hvertfald at jeg har den der bog om søvn som du gerne må låne. Jeg kan smide den i din postkasse, hvis du lige prejer mig om sal/navn...

Jeg ved ikke om der står så forfærdelig meget om døgnrytme, men måske du alligevel kan blive inspireret

Jeg skrev i hvert fald til dig jeg gerne ville låne den, men hørte ikke mere og ville ikke lige presse på :p men nummer 3, 2th. Hedder Janne og tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Pikku Myy

Frøken J. skriver:

Jeg skrev i hvert fald til dig jeg gerne ville låne den, men hørte ikke mere og ville ikke lige presse på :p men nummer 3, 2th. Hedder Janne og tak!!

Du må hjertens gerne presse Havde simpelthen så mange problemer med vores internet da vi lige var flyttet ind, så det er nok gået tabt i et frustreret opkald til Stofa... jeg har haft et dårligt forhold til Stofa...

Jeg prøver at se om jeg lige kan få den ind til dig imorgen. Ellers må du meget gerne rykke for den. Jeg har lidt meget om ørerne for tiden...

Skimmede iøvrigt lige lidt af din tråd, og jeres tiltag med kun at lade en være "putteren" og at mørklægge er rigtig gode. Måske I kan få vendt skuden bare med det... Jeg håber I ikke får brug for bogen

Anmeld

26. juni 2012

Giraffen

Frøken J. skriver:

Jeg ved snart ikke hvor mange søvnproblemer vi har haft med Rose, men det er hvad det er.. Har lidt opgivet hjælp, for det synes at vi har prøvet ALT uden held, så det er hvad det er.

Det største problem ved disse søvnpreoblemer er, at Roses "døgnrytme" er FULDstændig fucked op. Og har brug for hjælp til at få en fast rytme igen.

Pga. søvnproblemerne er det forskelligt hvornår hun sover om aftenen. Alt fra 19 til midnat er normalt. Det har jo så betydning for hvornår hun vågner om morgenen, hvilket igen har betydning for hvornår hun vil have formiddagslur osv. osv.

HvordaN skal jeg rode mif ud af det her? Havde egentlig tænkt mig bare for nogle dage at vække hende om morgenen, selvom jeg er imod det, for at skabe rytme. Men det er bare ikke forsvarligt at vække hende 6.30, når hun først sov ved midnat og er langt væk i drømmeland på det tidspunkt.

What to do??

Hun er 8½ måned..

Jeg har en veninde, der har en datter på ca 10 måneder. De kan have samme problemer on off og efter datteren er startet i vuggestue kan de bruge flere timer på at få hende til at sove om aftenen (også hvor hun danser rundt i sengen) - nogle gange vågner hun efter hun er faldet i søvn og har haft mareridt og er så ked af det i et par sekunder at hun ikke har let ved at falde i søvn igen bagefter

De er også rigtigt frustrerede over det (så du er hverfald ikke alene )

Men, eftersom hun er i vuggestue så er hun 'tvunget' til at stå op til normaltid

Jeg er heller ikke god til at falde i søvn kl 23 hvis jeg først kom i seng kl 2 natten før - så skal man næsten igennem et par helvedsdage først

men jeg krydser fingre for det snart slutter Nu har jeg kun lige læst et par sider af debatten men sover hun på eget værelse? for det ku være hun ku få lidt tryghed hvis hun blev rykket ind i jeres soveværelse (i egen seng)

- Eller at I prøvede at føje hende et par dage og 'gå i seng' med hende når hun skal sove (så hun sover mellem jer) og så flytte hende når hun sover - og så se om I kan arbejde jer derfra og så over i hendes egen seng igen?

Anmeld

26. juni 2012

Ønskeønskeønskebarn

Vi havde osse mange problemer, så vi valgte at gøre brug af sovecoach.dk hun er fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.