Frøken J. skriver:
Jeg ved snart ikke hvor mange søvnproblemer vi har haft med Rose, men det er hvad det er.. Har lidt opgivet hjælp, for det synes at vi har prøvet ALT uden held, så det er hvad det er.
Det største problem ved disse søvnpreoblemer er, at Roses "døgnrytme" er FULDstændig fucked op. Og har brug for hjælp til at få en fast rytme igen.
Pga. søvnproblemerne er det forskelligt hvornår hun sover om aftenen. Alt fra 19 til midnat er normalt. Det har jo så betydning for hvornår hun vågner om morgenen, hvilket igen har betydning for hvornår hun vil have formiddagslur osv. osv.
HvordaN skal jeg rode mif ud af det her? Havde egentlig tænkt mig bare for nogle dage at vække hende om morgenen, selvom jeg er imod det, for at skabe rytme. Men det er bare ikke forsvarligt at vække hende 6.30, når hun først sov ved midnat og er langt væk i drømmeland på det tidspunkt.
What to do??
Hun er 8½ måned..
Vi har også haft maaange problemer med Antons søvn(mønster) - han har altid sovet, som vinden blæser...!
Den ene dag sov han næsten ikke, den næsten kunne han godt sove nogle lange lure osv. 
Anton fik først skyggen af rytme, da han startede i DP, da han var 10 måneder gammel og kunne først undvære en tidlig morgenlur, da han fik lagt dræn i, da han var 15 måneder - før det vågnede han mellem 04-05 
Nu er han lige knap 23 måneder - sover fra ca. 19-06 + middagslur på alt mellem ½-3 timer 
Anmeld