Gode råd, til at få ventetiden til at gå :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Sandra1985

Miss-86 skriver:

Ja, men kender egentlig ikke lige nogen, som hækler ..

Hvis du går ind på www.garnstudio.dk er der både instruktionsvideoer og hækle/strikke opskrifter helt gratis  Det er en super hyggelig hobby! Og hvis du har en garnforretning i nærheden af hvor du bor, så plejer de at være søde til at hjælpe hvis det driller... Du kan også lave kort/scrapbook, sy noget tøj eller male et møbel  Håber du finder på noget!

Kh Sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Miss-86

Sandra1985 skriver:

Hvis du går ind på www.garnstudio.dk er der både instruktionsvideoer og hækle/strikke opskrifter helt gratis  Det er en super hyggelig hobby! Og hvis du har en garnforretning i nærheden af hvor du bor, så plejer de at være søde til at hjælpe hvis det driller... Du kan også lave kort/scrapbook, sy noget tøj eller male et møbel  Håber du finder på noget!

Kh Sandra

Tak, men jeg ved nu ikke helt om det lige er det jeg vil

Anmeld

29. juni 2012

Mor til Mike

Miss-86 skriver:

Ja, idag har jeg så talt at der er 67 dage til PB
Men men, hvor virker tiden dog lang, min kæreste arbejder meget hver dag (også i weekender) så vil høre jer ad, om I har nogle gode råd til at få tiden til at gå?
Det er jo ikke fordi man kan være ude i haven, sådan som det har været den sidste uge..

Hvordan fik I tiden indtil PB til at gå? Jeg er SÅ skruk!

Læs en masse babybøger, se en masse film der omhandler graviditet og babyer, og serier kan altid brænde en masse tid af 

Anmeld

29. juni 2012

Miss-86

Sandra + Mike skriver:

Læs en masse babybøger, se en masse film der omhandler graviditet og babyer, og serier kan altid brænde en masse tid af 

Det har jeg gjort Vil ikke læse mere nu, før bebs er i maven

Anmeld

30. juni 2012

lille-fisen

Mød en veninde og gå en tur /spis en is i det gode vejr

Gå på Bib og find en god bog at læse (der ikke handler om baby)

Nyd det er sommer

Smut en tur til stranden (når vejret bliver til det) 

Besøg venner og familie

Begynd at træne (er vel også god for fertiliteten

Tag på loppemarked eller i genbrugen og lur evt. På babyting ( de har rigtigt meget fint og enormt billigt baby tøj ) og køb måske et par ting

Anmeld

30. juni 2012

Mor til Ella

Miss-86 skriver:

Ja, idag har jeg så talt at der er 67 dage til PB
Men men, hvor virker tiden dog lang, min kæreste arbejder meget hver dag (også i weekender) så vil høre jer ad, om I har nogle gode råd til at få tiden til at gå?
Det er jo ikke fordi man kan være ude i haven, sådan som det har været den sidste uge..

Hvordan fik I tiden indtil PB til at gå? Jeg er SÅ skruk!

Orden jeres foto album så der rigtig er plads og orden til baby billeder....

Ellers tror jeg bare du skal lade vær med at tænke for meget på baby, der er trods alt "kun" et par måneder til

Anmeld

1. juli 2012

Miss-86

Mor til Ella skriver:

Orden jeres foto album så der rigtig er plads og orden til baby billeder....

Ellers tror jeg bare du skal lade vær med at tænke for meget på baby, der er trods alt "kun" et par måneder til

Fotoalbum er super klar til bebs

Ja, det er rigtigt, jeg nyder også bare tiden inden og har faktisk ikke tænkt så meget over det her i noget tid .. Min kæreste har bare hygget og nydt hinanden

Anmeld

1. juli 2012

Miss-86

lille-fisen skriver:

Mød en veninde og gå en tur /spis en is i det gode vejr

Gå på Bib og find en god bog at læse (der ikke handler om baby)

Nyd det er sommer

Smut en tur til stranden (når vejret bliver til det) 

Besøg venner og familie

Begynd at træne (er vel også god for fertiliteten

Tag på loppemarked eller i genbrugen og lur evt. På babyting ( de har rigtigt meget fint og enormt billigt baby tøj ) og køb måske et par ting

Ja, har snakket med min kæreste om at jeg vil starte i træningscenter, det vil være godt også efter man har født..

Og jeg er sammen med min veninder tit, så det kan jeg ikke gøre oftere Og også min familie.

Jeg tror lige jeg holder mig fra at købe nogle baby ting/tøj, før bebs er i maven.. Men alle de andre ting; er også noget jeg gør

Takker

Anmeld

1. juli 2012

Mor til Ella

Miss-86 skriver:

Fotoalbum er super klar til bebs

Ja, det er rigtigt, jeg nyder også bare tiden inden og har faktisk ikke tænkt så meget over det her i noget tid .. Min kæreste har bare hygget og nydt hinanden

God ide skynd jeg ud og spise gå i biffen, og weekendophold ovs

Anmeld

1. juli 2012

Miss-86

Mor til Ella skriver:

God ide skynd jeg ud og spise gå i biffen, og weekendophold ovs

Ja, vi skal til Fyn et par dage i den kommende uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.