Gode råd, til at få ventetiden til at gå :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Miss-86

Ja, idag har jeg så talt at der er 67 dage til PB
Men men, hvor virker tiden dog lang, min kæreste arbejder meget hver dag (også i weekender) så vil høre jer ad, om I har nogle gode råd til at få tiden til at gå?
Det er jo ikke fordi man kan være ude i haven, sådan som det har været den sidste uge..

Hvordan fik I tiden indtil PB til at gå? Jeg er SÅ skruk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

smokin

Miss-86 skriver:

Men men, hvor virker tiden dog lang, min kæreste arbejder meget hver dag (også i weekender) så vil høre jer ad, om I har nogle gode råd til at få tiden til at gå?
Det er jo ikke fordi man kan være ude i haven, sådan som det har været den sidste uge..

Du kan sætte dig ned og hækle lidt

Anmeld

24. juni 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Jeg ventede godt nok to år (altså på at få ham til at sige ja til pb ), men jeg fik tiden til at gå med praktisk forberedelse.

Jeg regnede sammen hvad "startpakken" vil komme til at koste, lavede en liste over hvilke ting vi skal bruge, analyserede vores budget for at finde ud af hvor mange penge vi skal sætte til side og hvor de skal trækkes ud af budgettet fra

Jeg undersøgte ydelser og priser: børnepenge, daginstitutioner, bleer, babytøj osv.

Og jeg lavede navnelister - som løbende redigeres efter små snakke med min kæreste

Ved godt at det er al den kedelige forberedelse, men så er det da gjort og man kan slippe for at tænke over det, når først det sjove begynder

Anmeld

24. juni 2012

Miss-86

Zette skriver:

Du kan sætte dig ned og hækle lidt

Jeg kan ikke hækle

Anmeld

24. juni 2012

Miss-86

Stlun07 skriver:

Jeg ventede godt nok to år (altså på at få ham til at sige ja til pb ), men jeg fik tiden til at gå med praktisk forberedelse.

Jeg regnede sammen hvad "startpakken" vil komme til at koste, lavede en liste over hvilke ting vi skal bruge, analyserede vores budget for at finde ud af hvor mange penge vi skal sætte til side og hvor de skal trækkes ud af budgettet fra

Jeg undersøgte ydelser og priser: børnepenge, daginstitutioner, bleer, babytøj osv.

Og jeg lavede navnelister - som løbende redigeres efter små snakke med min kæreste

Ved godt at det er al den kedelige forberedelse, men så er det da gjort og man kan slippe for at tænke over det, når først det sjove begynder

Ja, det kan jeg da egentlig godt se var en alletiders ide

Tak, vil da lave en mappe på min comp med navnet BABY også følge dit råd, mht. navne, startpakke osv..

Anmeld

24. juni 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Ja, det kan jeg da egentlig godt se var en alletiders ide

Tak, vil da lave en mappe på min comp med navnet BABY også følge dit råd, mht. navne, startpakke osv..

Det var sørme så lidt

Godt man ikke er den eneste praktiske nørd her på sitet

Du kan altid sende en pb hvis vi skal sammenligne lister og se hvad vi har glemt - eller dele gode baby navne 

Anmeld

24. juni 2012

Miss-86

Stlun07 skriver:

Det var sørme så lidt

Godt man ikke er den eneste praktiske nørd her på sitet

Du kan altid sende en pb hvis vi skal sammenligne lister og se hvad vi har glemt - eller dele gode baby navne 

Ja, det er rigtigt, jeg elsker at have lidt styr på tingene..

Er allerede gået igang med de praktiske ting man skal bruge, det er bare svært, jeg ved ikk så meget andet end de sådan store ting.

Anmeld

24. juni 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Ja, det er rigtigt, jeg elsker at have lidt styr på tingene..

Er allerede gået igang med de praktiske ting man skal bruge, det er bare svært, jeg ved ikk så meget andet end de sådan store ting.

Det skal nok komme - husk på at du har HELE 68 dage til at nå at komme i tanke om det

Min liste har jo været undervejs i 2 år, og jeg opdager stadig småting ind i mellem

Anmeld

24. juni 2012

smokin

Miss-86 skriver:

Jeg kan ikke hækle

det kunne du jo lære.... 

Anmeld

25. juni 2012

Miss-86

Zette skriver:

det kunne du jo lære.... 

Ja, men kender egentlig ikke lige nogen, som hækler ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.