NNL skriver:
I kommer da ikke til at kede jer hen over sommeren 
Hvor skal I hen på charterferie, hvis jeg må spørge?? Er altså lidt misundelig, elsker at rejse, og kan mærke at jeg lidt mangler at komme afsted i år. Dog kan jeg ikke overskue det med Sigurd når han har så mange problemer med maven og tit er utilfreds.Men måske jeg kunne lokke manden med sidst på året...... 
Nej, jeg bliver også indimellem lidt svedt ved tanken om at få styr på det hele. Vi rejste også meget med Johanna, da hun var helt lille, og det er altid gået fint, men hun var også et nemmere barn end Mikkel.
Nå, svar på dit spørgsmål
. Vi skal til Mallorca. Jeg har ikke været der siden jeg selv var to år, så har ikke så mange erfaringer
, men synes tit folk anbefaler det som et godt rejsemål. Umiddelbart tænker vi, at vi måske skal leje en bil og se os lidt omkring, men vi tager det som det kommer, og hvis vi synes det bliver for besværligt, er det også helt fint med os, hvis det bare bliver 14 dage ved poolen eller i lejligheden for den sags skyld.
Tror du ikke nok det skal gå, hvis I gerne vil afsted. Er det meget svært at have Sigurd med på tur? Hvor slemt er det med hans mave? Hvis det er kolik siger man jo, at det næsten altid går over/bliver meget bedre efter tre måneder, og det er jo lige rundt om hjørnet
. Generelt synes jeg det er meget mindre besværligt at rejse med små børn end man lige skulle tro, men jeg kan selvfølgelig godt se, at det ikke er optimalt, hvis han skriger hele tiden.
Anmeld