Nysgerrig - skal I på ferie i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Guldimaven

Det eneste vi har snakket om, er at tage en en dags tur til sverige..

Ellers bliver det bare, en tur i zoo og fårup sommerland.

Vi skal ikke på nogen store ferier, det har vi slet ikke råd til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Koen.

Det eneste ferie vi skal er en uge over til svigerfamilien i uge 29, nogle dage til langeland(over til min moster) i uge 30 og uge 31 skal bruges på at forberede barnedåb som skal holdes søndagen i uge 31

Anmeld

26. juni 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Vi tager i sommerhus (svigerforældrenes) til august, de ejer et ved Sea West hvor er der tilhørende badeland
Og til foråret inden barslen slutter tager vi et smut på charter ferie

Ihh, det lyder også rigtig godt, begge dele Tja, der kunne måske være en idé i at tage sydpå inden barslen er slut, tror bare stadig Jesper mener det er for tidligt, men man kan jo se hvordan han er på det tidspunkt og så tage stilling der - ellers må jeg tage min mor med

Anmeld

26. juni 2012

NNL

Monis skriver:

Vi ved heller ikke helt endnu, om det er noget ved?! Men vi vil gøre et forsøg. Vi ELSKER at rejse og plejer at rejse 2-3 gange om året - så vi vil bare så gerne afsted!!!

Jeg nåede både at være i tunesien og dubai, mens jeg var gravid.

Jeg har hørt andre som har rejst med en baby med succes - så vi vil gøre et forsøg. Det bliver selvfølgelig på en anden måde end da man kun var to.

Skal nok give en status på, hvordan det går med det hele!

Lige præcis - det bliver en HELT ANDEN form for ferie... Vi elsker at slikke solskin dagen lang og snorkle/dykke. Nok ikke lige det vi kommer til at gøre mest når baby er med!! Men så kommer man jo bare til at lave en masse andet sjovt.

Vil glæde mig til update! Og så tror jeg måske jeg vil overveje om jeg skal prøve at lokke Jesper med til efteråret, hvor vi snakker om at leje et sommerhus i DK eller lignende. Vejret er garanteret noget lort herhjemme, så det kunne da være fedt hvis vi fandt en billig rejse...

Anmeld

26. juni 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Vi skal på skiferie i december - min mor fylder 50 den 7. december, så vi holder hendes fødselsdag på ski og snowboard alle sammen :-)  Jeg glæder mig helt vildt og tror på, at det sagtens kan lade sig gøre, selvom Maks-Emil så kun er 7 mdr. :-)

Ej det lyder da bare mega fedt, ikke dårligt at I allesammen får glæde af hendes fødselsdag Der kan man sige fordelen er at det ikke er bagende varmt, som det ville være på en charterferie

Anmeld

26. juni 2012

NNL

Guldimaven skriver:

Det eneste vi har snakket om, er at tage en en dags tur til sverige..

Ellers bliver det bare, en tur i zoo og fårup sommerland.

Vi skal ikke på nogen store ferier, det har vi slet ikke råd til.

Det lyder da også rigtig hyggeligt med nogle endags ture rundt omkring i landet. Danmark er jo slet ikke så tosset når først man får set sig omkring

Anmeld

26. juni 2012

NNL

tanja. skriver:

Det eneste ferie vi skal er en uge over til svigerfamilien i uge 29, nogle dage til langeland(over til min moster) i uge 30 og uge 31 skal bruges på at forberede barnedåb som skal holdes søndagen i uge 31

Det lyder da hyggeligt med familiebesøg Vi kunne også godt finde på at besøge Jespers mor i KBH i løbet af året engang, og få set lidt af hovedstaden (hvor jeg kun har været ganske få gange i mit liv)

Og ja, barnedåb, det skal også lige tages med i betragtning, kan jeg godt se. Vi skal dog først have Sigurd døbt i september

Anmeld

26. juni 2012

Kruse90

NNL skriver:

Årh, der er så hyggeligt i Øster Hurup Det er da luksus at I lige kan låne det...

Ingen af os har nogensinde været i Lalandia, så hvis Sigurd er en vandhund når vi prøver baby svømning, tror jeg vi vælger det

Ellers bor Sigurds farmor i KBH, så der kunne vi også godt finde på at tage et par dage ovre, måske i december

Kan bare ikke lige overskue udlandet med sådan en lille størrelse, det bliver nok først næste år

ja det er så vidunderligt

Ja vi klager ikke De er ved at bygge om så det er noget af et byggerod lige i tiden Men hold K**T det bliver godt hehe

Anmeld

26. juni 2012

Camillee

Vi har ikke rigtig planlagt noget i år, kun at vi skal i zoo med ungerne
og så håber på vi er blevet færdig med kolonihaven - så vi kan være der ellers skal der knokles så den bliver færdig

Anmeld

27. juni 2012

NNL

Camillee skriver:

Vi har ikke rigtig planlagt noget i år, kun at vi skal i zoo med ungerne
og så håber på vi er blevet færdig med kolonihaven - så vi kan være der ellers skal der knokles så den bliver færdig

Kolonihave... Neeej, hvor hyggeligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.