Nysgerrig - skal I på ferie i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.355 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

NNL

Halløj de damer

Ja jeg er lidt nysgerrig - skal I på sommerferie eller bare ferie i løbet af året? Vi har snakket om at leje et sommerhus sidst på året eller booke en tur til Lalandia eller lignende...

Kan ikke lige overskue at skulle rejse med så lille en baby, kan I andre det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Kruse90

NNL skriver:

Halløj de damer

Ja jeg er lidt nysgerrig - skal I på sommerferie eller bare ferie i løbet af året? Vi har snakket om at leje et sommerhus sidst på året eller booke en tur til Lalandia eller lignende...

Vi skal måske til Norge den 25. December og så holde nytår der
Men kun hvis vi kan få råd til det.

Men ellers skal vi i sommerhus i Øster Hurup (min forældres)

En tur i lalandia lyder lækkert Vi var dernede da Filucca var 3 uger. Vi var dog ikke ude af bade. (far var, sammen med en manden fra et hold venner og deres store søn. Lone, Mikkel (deres mindste), Filucca og jeg hyggede bare i centeret, gik ture med barnevognen eller hyggede i hytten imens

Kram

Anmeld

24. juni 2012

morbibi

NNL skriver:

Halløj de damer

Vi skal måske til Tyrkiet, min mand og vores fælles barn. Og så skal vi som hvert eneste år til legoland allesammen og vi skal også en tur til lalandia; gerne den dag, hvor de har karaoke

Anmeld

24. juni 2012

Monis

Jeg regner med, at vi skal en uge op i vores eget sommerhus her i sommerferien

Derudover har vi snakket om, at tage på et par charterferier i løbet af året. Noget all inklusiv på gran canarie, egypten eller lignenden.

Min mand har nemlig 6 ugers barsel spredt ud over året - men nu må vi se,om vi kan overskue det med en baby. Vi har snakket om, at tage den første charterferie her i september - eller evt oktober. Måske begge måneder, hvis det går godt. - Og så vil vi også gerne på ferie i februar/marts igen.

Anmeld

25. juni 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Vi skal måske til Norge den 25. December og så holde nytår der
Men kun hvis vi kan få råd til det.

Men ellers skal vi i sommerhus i Øster Hurup (min forældres)

En tur i lalandia lyder lækkert Vi var dernede da Filucca var 3 uger. Vi var dog ikke ude af bade. (far var, sammen med en manden fra et hold venner og deres store søn. Lone, Mikkel (deres mindste), Filucca og jeg hyggede bare i centeret, gik ture med barnevognen eller hyggede i hytten imens

Kram

Årh, der er så hyggeligt i Øster Hurup Det er da luksus at I lige kan låne det...

Ingen af os har nogensinde været i Lalandia, så hvis Sigurd er en vandhund når vi prøver baby svømning, tror jeg vi vælger det

Ellers bor Sigurds farmor i KBH, så der kunne vi også godt finde på at tage et par dage ovre, måske i december

Kan bare ikke lige overskue udlandet med sådan en lille størrelse, det bliver nok først næste år

Anmeld

25. juni 2012

NNL

morbibi skriver:

Vi skal måske til Tyrkiet, min mand og vores fælles barn. Og så skal vi som hvert eneste år til legoland allesammen og vi skal også en tur til lalandia; gerne den dag, hvor de har karaoke

Jeg elsker tyrkiet - bliver helt misundelig nu Har bare ikke mod på det med sådan en lille størrelse, men synes det er fedt at I tør og har overskuddet til det Tror ikke vi kommer på charterferie før 2013...

Anmeld

25. juni 2012

NNL

Monis skriver:

Jeg regner med, at vi skal en uge op i vores eget sommerhus her i sommerferien

Derudover har vi snakket om, at tage på et par charterferier i løbet af året. Noget all inklusiv på gran canarie, egypten eller lignenden.

Min mand har nemlig 6 ugers barsel spredt ud over året - men nu må vi se,om vi kan overskue det med en baby. Vi har snakket om, at tage den første charterferie her i september - eller evt oktober. Måske begge måneder, hvis det går godt. - Og så vil vi også gerne på ferie i februar/marts igen.

Det lyder da bare totalt lækkert med de charterferier! Tager hatten af for at I kan overskue det med sådan et lille menneske Vi nåede lige en all inclusive ferie i Egypten da jeg var gravid, men vi plejer være afsted 2 gange om året, så det bliver helt mærkeligt at skulle vente til næste år!! Men min kæreste mener ikke vi vil få noget ud af en ferie sydpå med Sigurd i år...

Anmeld

25. juni 2012

JH12

Vi tager i sommerhus (svigerforældrenes) til august, de ejer et ved Sea West hvor er der tilhørende badeland
Og til foråret inden barslen slutter tager vi et smut på charter ferie

Anmeld

25. juni 2012

Monis

NNL skriver:

Det lyder da bare totalt lækkert med de charterferier! Tager hatten af for at I kan overskue det med sådan et lille menneske Vi nåede lige en all inclusive ferie i Egypten da jeg var gravid, men vi plejer være afsted 2 gange om året, så det bliver helt mærkeligt at skulle vente til næste år!! Men min kæreste mener ikke vi vil få noget ud af en ferie sydpå med Sigurd i år...

Vi ved heller ikke helt endnu, om det er noget ved?! Men vi vil gøre et forsøg. Vi ELSKER at rejse og plejer at rejse 2-3 gange om året - så vi vil bare så gerne afsted!!!

Jeg nåede både at være i tunesien og dubai, mens jeg var gravid.

Jeg har hørt andre som har rejst med en baby med succes - så vi vil gøre et forsøg. Det bliver selvfølgelig på en anden måde end da man kun var to.

Skal nok give en status på, hvordan det går med det hele!

Anmeld

25. juni 2012

grøn · ært

Vi skal på skiferie i december - min mor fylder 50 den 7. december, så vi holder hendes fødselsdag på ski og snowboard alle sammen :-)  Jeg glæder mig helt vildt og tror på, at det sagtens kan lade sig gøre, selvom Maks-Emil så kun er 7 mdr. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.