Hvem kommer fredag d. 20. juli? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

piadas

Carina vil også gerne med, så nu er vi:

piadas og Ida

AnneBJ og Felix

mettemus og Laurits

måske JonTri og x antal børn

Carina87 og Johannes

Flere der er friske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Mettemus

Op op! Det blir som altid meeedga fedt!

Anmeld

4. juli 2012

Maria-s

Vi kan desværre ikke komme alligevel, da vi er så heldige at vi får nøglen til vores hus den uge!!

SÅ jeg er nok ret meget i flytte-mode lige der

Men super initiativ og vi er helt sikkert klar en anden gang!!

Anmeld

5. juli 2012

piadas

Maria-s skriver:

Vi kan desværre ikke komme alligevel, da vi er så heldige at vi får nøglen til vores hus den uge!!

SÅ jeg er nok ret meget i flytte-mode lige der

Men super initiativ og vi er helt sikkert klar en anden gang!!

Øv øv, men jeg kan godt forstå, at I prioriterer huset - der bliver nok at se til i den uge.

Det må blive en anden gang så!

Anmeld

6. juli 2012

CA

Johnson og jeg kommer!! Pia har lovet, at jeg må sove på sofaen(og at hun ordner mit medbragte vasketøj??!!), da det er eneste fridag længe.

Vi tar det med, I siger vi skal tage med! Og tager selv stol med.
Og selvfølgelig blir vi hele dagen. Gider da ikke tage hjem lige med det samme

Jeg har plads i bilen fra Viborg. (Dog ikke til flere barnevogne). Er også villig til at køre en omvej for at samle op, men sønderjylland er vist desværre for langt Hvis du finder en forbindelse der er lidt nemmere for dig og tættere på mig, samler jeg dig gerne op! 

Ih hvor blir det altså hyggeligt! Og regner jo selvfølgelig med godt vejr! Men derfor ka man jo godt pakke regntøj alligevel. Intet vejr kan holde Johannes inde 

Anmeld

6. juli 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Johnson og jeg kommer!! Pia har lovet, at jeg må sove på sofaen(og at hun ordner mit medbragte vasketøj??!!), da det er eneste fridag længe.

Jeg har plads i bilen fra Viborg. (Dog ikke til flere barnevogne). Er også villig til at køre en omvej for at samle op, men sønderjylland er vist desværre for langt Hvis du finder en forbindelse der er lidt nemmere for dig og tættere på mig, samler jeg dig gerne op! 

Ih hvor blir det altså hyggeligt! Og regner jo selvfølgelig med godt vejr! Men derfor ka man jo godt pakke regntøj alligevel. Intet vejr kan holde Johannes inde 

Wuuhuuuu!!!

(Kan alle bare medbringe vasketøj oder..... ??!)  

Anmeld

6. juli 2012

piadas

Carina87 skriver:

Øhøøøøm, vasketøjet var der vist ikke lavet nogen aftale om! Men sofaen står til fri afbenyttelse, så spring du bare på den!

Ja, det bliver SÅ hyggeligt!

Ps.: Så fik du ENDELIG internet igen?!

Anmeld

6. juli 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Wuuhuuuu!!!

(Kan alle bare medbringe vasketøj oder..... ??!)  

Gør du bare det, så længe du selv ordner det, må du gerne låne vaskemaskinen!

Anmeld

6. juli 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Gør du bare det, så længe du selv ordner det, må du gerne låne vaskemaskinen!

Nåh nej, så er det næsten for bøvlet at slæbe det frem og tilbage...   Men tak! 

Anmeld

14. juli 2012

AnneBJ

Kan vi ikke lave en seperat "hvem-tager-hvad" med, tråd?

Selvom det næppe bliver 30 grader  har vi en rimelig lang køretur, så jeg vil helst medbringe noget som kan tåle 2 timer i biltemperatur.. Pitabrød, dressing, kage til om eftermiddagen - whatever!

Jeg kan sagtens også medbringe noget cola, så du ikke skla stå for det hele Pia?

Vi kan selv have stol med til barnet!

Vi kommer ved 10/11 tiden, som det nu lige passer ifht. køretur/pauser mm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.