Hvem kommer fredag d. 20. juli? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.775 visninger
29 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

piadas

Nå, nu har afstemningstråden vist kørt længe nok!

Det stod lige mellem fredag og søndag, så jeg valgte fredag.

Som tidligere nævnt sørger jeg for kaffe, the, boller, pålæg osv., når I kommer ved 10-tiden.

Så tænkte jeg, at vi kunne gøre lige som i Århus til frokost. Altså at vi hver især tager noget forskelligt med til pita, som vi så deles om (pitabrød, bacon, cocktailpølser, skinke, dressing, salat osv.). Jeg skal nok sørge for, vand, cola og mælk.

Jeg bager en kage eller et eller andet til eftermiddagsmad sammen med noget frugt (måske nogen også vil tage noget frugt med, men lad os lige se først hvor mange vi bliver...så laver jeg en liste, hvor alle kan skrive sig på og vælge et eller andet at tage med).

...og er der stadig nogen til aften, bestiller vi bare pizza!

Vi har ikke andre planer den dag, så I behøver ikke skynde jer hjem.

Tag tøj med til ungerne, så de også kan komme lidt ud - Ida elsker i hvert fald at komme ud, så just in case - husk regntøjet, hvis det er dårligt vejr...men det er det selvfølgelig ikke!

I får lige min adresse i en PB, når I har tilmeldt jer.

fra en der glæder sig som en sindssyg, til I kommer!

Hvem kommer:

piadas & Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

piadas

Hov, vi har forresten kun en Trip Trap-stol og en IKEA-stol, så hvis nogen af jer har mulighed for at tage en stol med, må I gerne det!

Anmeld

24. juni 2012

AnneBJ

Miiiiiigg!!!

Med mand og barn! - vi arbejder hårdt på at afsætte Jørn og nu da vi kender en dato kan vi nemmere planlægge! Ankomsttidspunktet kommer for vores vedkommende også til at afhænge af det, men vi tager gerne både kage/frugt/andet med - dog ikke kølevarer da vi jo har rockerlangt derop nordpå...

Vi har en handyseat med til Obelix (hvis han kan finde ud af at sidde på den, det må jeg hellere lige få undersøgt) og skal også nok tage overtøj med - han har været ude i vildt bygevejr i dag, og syntes bare det var en fest... 

Glæææder mig til at se Jer!

Anmeld

24. juni 2012

JonTri

Hvad dato? Det ku jo være man var i residensen! Jeg vil også gerne med nemmerlig!

Anmeld

24. juni 2012

JonTri

Ha den 20. - det kører bare

Anmeld

24. juni 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Miiiiiigg!!!

Med mand og barn! - vi arbejder hårdt på at afsætte Jørn og nu da vi kender en dato kan vi nemmere planlægge! Ankomsttidspunktet kommer for vores vedkommende også til at afhænge af det, men vi tager gerne både kage/frugt/andet med - dog ikke kølevarer da vi jo har rockerlangt derop nordpå...

Vi har en handyseat med til Obelix (hvis han kan finde ud af at sidde på den, det må jeg hellere lige få undersøgt) og skal også nok tage overtøj med - han har været ude i vildt bygevejr i dag, og syntes bare det var en fest... 

Glæææder mig til at se Jer!

Super duper!

Jeg håber, vi bliver rigtig mange - det kunne være så hyggeligt!

Anmeld

24. juni 2012

piadas

JonTri skriver:

Ha den 20. - det kører bare

Hehe! Helt ammehjerne var der ikke gået i den!

Du SKAL komme - vi skal jo se prinsessen! Så kan du jo også tage tøjet med, så jeg kan kigge på det!

Går det forresten godt med hende? Skal vi snart have en FB?

Anmeld

25. juni 2012

JonTri

piadas skriver:

Hehe! Helt ammehjerne var der ikke gået i den!

Du SKAL komme - vi skal jo se prinsessen! Så kan du jo også tage tøjet med, så jeg kan kigge på det!

Går det forresten godt med hende? Skal vi snart have en FB?

Sidder på Tlf og skal slå manden bevidstløs for at få computeren om aftenen, men håber der bliver tid til fb senere i dag! Nu er de andre unger jo afsted...

Men det går super fint... Der kommer sp i dag, men jeg kan da se at hun trives!

Jeg håber da jeg kommer... Skal finde ud af om den store er hjemme, om faren er hjemme osv

Anmeld

25. juni 2012

Sofia

Som jeg skrev har jeg desværre først fri kl. 15.00, så jeg ved ikke om der er så meget ide i det når jeg først kan være der ca. 16.30...

Anmeld

25. juni 2012

PeruBaby

Uhhh blev lige fristet et kort øjeblik, da d. 20/7 er den dag jeg alligevel skal fra Nordtyskland til Slagelse og tænkte at Sofia og jeg lige kunne komme et "smut" forbi Farsø...

Meeeeeeen det er desværre ikke så ligetil med det offentlige 4 skift og 5t+ for at komme til Farsø fra Tinglev er ikke lige det jeg drømmer med barn og kuffert, sååå med mindre der er én der skal fra Sønderjylland til Farsø og én der kunne sætte os af ved en station med direkte forbindelse til Slagelse efterfølgende... så må vi nok melde pas Ville ellers rigtig gerne have mødt jer

Mange knus Chris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.