Hvem kommer fredag d. 20. juli? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

piadas

JonTri skriver:

Sidder på Tlf og skal slå manden bevidstløs for at få computeren om aftenen, men håber der bliver tid til fb senere i dag! Nu er de andre unger jo afsted...

Men det går super fint... Der kommer sp i dag, men jeg kan da se at hun trives!

Jeg håber da jeg kommer... Skal finde ud af om den store er hjemme, om faren er hjemme osv

Hæhæ, sig til ham, at der sidder en flok hungrende kvinder rundt omkring i DK og venter på den FB!! Giv ham en med gummihammeren!

Dejligt at det går fint!

Ellers må du tage dem alle tre med - hvis du kan overskue det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

piadas

Sofia skriver:

Som jeg skrev har jeg desværre først fri kl. 15.00, så jeg ved ikke om der er så meget ide i det når jeg først kan være der ca. 16.30...

Åh, øv - jeg havde helt glemt, at det var den dag, du ikke kan før om eftermiddagen.

Hmmm, lad os se hvor længe de andre bliver. Du har ikke mulighed for f.eks. at gå til middag?

Anmeld

25. juni 2012

piadas

PeruBaby skriver:

Uhhh blev lige fristet et kort øjeblik, da d. 20/7 er den dag jeg alligevel skal fra Nordtyskland til Slagelse og tænkte at Sofia og jeg lige kunne komme et "smut" forbi Farsø...

Meeeeeeen det er desværre ikke så ligetil med det offentlige 4 skift og 5t+ for at komme til Farsø fra Tinglev er ikke lige det jeg drømmer med barn og kuffert, sååå med mindre der er én der skal fra Sønderjylland til Farsø og én der kunne sætte os af ved en station med direkte forbindelse til Slagelse efterfølgende... så må vi nok melde pas Ville ellers rigtig gerne have mødt jer

Mange knus Chris

Jeg stemmer helt klart for, at en eller anden henter jer, så I også kan komme med!

Men pyha, jeg kan godt se, at der måske er en anelse for langt!

Anmeld

25. juni 2012

Mettemus

Vi vil gerne komme!

Anmeld

25. juni 2012

piadas

Mettemus skriver:

Vi vil gerne komme!

Super duper!

Så indtil videre er det:

piadas og Ida

AnneBJ og Felix

mettemus og Laurits

måske JonTri og x antal børn

Anmeld

25. juni 2012

Sofia

piadas skriver:

Åh, øv - jeg havde helt glemt, at det var den dag, du ikke kan før om eftermiddagen.

Hmmm, lad os se hvor længe de andre bliver. Du har ikke mulighed for f.eks. at gå til middag?

Nej jeg er desværre den eneste fra juridisk kontor der er på arbejde, da de andre har ferie, så jeg er nød til at blive hele dagen.

Anmeld

25. juni 2012

PeruBaby

piadas skriver:

Jeg stemmer helt klart for, at en eller anden henter jer, så I også kan komme med!

Men pyha, jeg kan godt se, at der måske er en anelse for langt!

Det stemmer jeg også for

Anmeld

26. juni 2012

AnneBJ

PeruBaby skriver:

Det stemmer jeg også for

Husk det kræver en autostol til tøsebarnet... Jeg ville gerne hjælpe men kan desværre ikke! 

Anmeld

26. juni 2012

AnneBJ

Wup wup! Jørn er afsat til en legekammerat så I hænger kun på Obelix og mig!

Dog ved jeg ikke lige om vi når det til kl. 10 - det kommer også lidt an på, hvordan og hvornår vi satser på at få Felix til at sove..  

Anmeld

26. juni 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Wup wup! Jørn er afsat til en legekammerat så I hænger kun på Obelix og mig!

Dog ved jeg ikke lige om vi når det til kl. 10 - det kommer også lidt an på, hvordan og hvornår vi satser på at få Felix til at sove..  

Feeeeedt, at I fik det til at lykkes!

Ih, hvor jeg glæder mig!

Meeen, der må da være nogle flere, der gider køre til Farsø?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.