7 dage over men stadig netativ test....?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2009

Valle81

Ja ved heller ikke lige hvad der skete der:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

missKat

Caroline86 skriver:

Er så alligevel første gang jeg har set noget tekst gå ud af boksen hæhæ

Hej piger!!
ja jeg troede selv jeg skulle skrive godt nyt i dag, men desværre
havde en aftale hos lægen i formiddags, men lige før vi skulle afsted, fik jeg helt ubeskrivelig ondt og så begyndte jeg bare at bløde....

jeg er bare så knust og frustreret lige nu!
synes det er møguretfærdigt og jeg bander og svovler, og det må jeg også godt har jeg bestemt mig for!

min kæreste og jeg har haft hele formiddagen sammen, da han ville med til lægen, så det har været dejligt. Vi har fået snakket og jeg har fået en del frustrationer ud.

nu er jeg bare bange for om der er noget galt "dernede", for har jo haft ondt hele vejen igennem.. (ca 3 uger)... så nu må jeg se hvornår jeg holder op med at bløde og så må jeg et smut til lægen hvis jeg stadig har ondt.
så desværre ingen nytårs baby i denne omgang

knus fra mig

Anmeld

4. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

Hej piger!!
ja jeg troede selv jeg skulle skrive godt nyt i dag, men desværre
havde en aftale hos lægen i formiddags, men lige før vi skulle afsted, fik jeg helt ubeskrivelig ondt og så begyndte jeg bare at bløde....

jeg er bare så knust og frustreret lige nu!
synes det er møguretfærdigt og jeg bander og svovler, og det må jeg også godt har jeg bestemt mig for!

min kæreste og jeg har haft hele formiddagen sammen, da han ville med til lægen, så det har været dejligt. Vi har fået snakket og jeg har fået en del frustrationer ud.

nu er jeg bare bange for om der er noget galt "dernede", for har jo haft ondt hele vejen igennem.. (ca 3 uger)... så nu må jeg se hvornår jeg holder op med at bløde og så må jeg et smut til lægen hvis jeg stadig har ondt.
så desværre ingen nytårs baby i denne omgang

knus fra mig

øv bøv hvor surt
Synes det er fornuftigt at tage en tur til lægen når blødningen er slut, tror ikke der er noget galt, men for en sikkerheds skyld!
Godt at han var hjemme hos dig, så du ikke skulle være ked alene!
Og så på den igen!
KNUSER fra mig....

Anmeld

4. maj 2009

Valle81

Ej, hvor er det tarveligt

Sender jer mine varmeste tanker, og krydser arme og ben for at det lykkedes næste gang.

Og godt at han var hjemme, så i kunne støtte hinanden. Det er så svært og følelserne bliver så store.

kæmpe kram herfra

Anmeld

4. maj 2009

missKat

Valle81 skriver:

Ej, hvor er det tarveligt

Sender jer mine varmeste tanker, og krydser arme og ben for at det lykkedes næste gang.

Og godt at han var hjemme, så i kunne støtte hinanden. Det er så svært og følelserne bliver så store.

kæmpe kram herfra

tak for jeres støtte..!!!
det er simpelthen SÅ fedt at kunne komme af med en frustration og så der er noget der kan sætte sig ind i det og kommer med konstruktive svar og fed fed støtte!!
så endnu engang tak det sætter jeg bare så stor pris på!!

knus

Anmeld

4. maj 2009

Mormilla

Ej det er jeg da ked af at høre!!! Håber at det snart lykkes for jer

Anmeld

4. maj 2009

missKat

Mormilla skriver:

Ej det er jeg da ked af at høre!!! Håber at det snart lykkes for jer

tak mormilla, det håber jeg også!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.