7 dage over men stadig netativ test....?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.083 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

missKat

ARHG....

nu er jeg gået knap 1 uge over og testen er stadig negativ (tog 1 i mandags og igen i morges).
jeg har kvalme som bare pokker og har bare en stærk fornemmelse af at jeg er gravid - hvilket jeg har haft siden påske.... kan ikke forklare hvorfor, men der er bare noget der siger mig det...

hvornår kan jeg få lov at få de 2 streger og være glad????
går sku og bliver nervøs for om der er noget galt... Ringede til lægen i morges men de havde lukket i dag, hmm.. synes der er længe til mandag hvor jeg igen kan få fat i dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

ARHG....

nu er jeg gået knap 1 uge over og testen er stadig negativ (tog 1 i mandags og igen i morges).
jeg har kvalme som bare pokker og har bare en stærk fornemmelse af at jeg er gravid - hvilket jeg har haft siden påske.... kan ikke forklare hvorfor, men der er bare noget der siger mig det...

hvornår kan jeg få lov at få de 2 streger og være glad????
går sku og bliver nervøs for om der er noget galt... Ringede til lægen i morges men de havde lukket i dag, hmm.. synes der er længe til mandag hvor jeg igen kan få fat i dem!

det kan godt tage lidt tid før den viser positiv, men synes at hvis du er bekymret for om der er noget galt skal du ringe til vagtlægen og komme til en gynækolog.. Er sikker på alt er fint, men kender godt at man gerne vil være sikker og ventetiden er ULIDELIG...
hvornår har du sidst testet?
Knus

Anmeld

1. maj 2009

missKat

Caroline86 skriver:

det kan godt tage lidt tid før den viser positiv, men synes at hvis du er bekymret for om der er noget galt skal du ringe til vagtlægen og komme til en gynækolog.. Er sikker på alt er fint, men kender godt at man gerne vil være sikker og ventetiden er ULIDELIG...
hvornår har du sidst testet?
Knus

føler ikke der er noget galt, men bliver bare nervøs når den ikke viser noget.. ikke engang en antydning af 2 streger
jeg testede i morges og i mandags.
skulle have haft menses i lørdags og den er normalt meget præcis.

har ikke ømme bryster, men meget kvalme!

knus

Anmeld

1. maj 2009

Moderator

missKat skriver:

føler ikke der er noget galt, men bliver bare nervøs når den ikke viser noget.. ikke engang en antydning af 2 streger
jeg testede i morges og i mandags.
skulle have haft menses i lørdags og den er normalt meget præcis.

har ikke ømme bryster, men meget kvalme!

knus

hmm.. det lyder da lidt underligt!
Jeg vil ikke fortælle "gyser"historier, men jeg er lige gået 9 dage over tid uden at der var noget
Men hvis du vil snyde systemet lidt kan du tage på skadestuen og bede om at få taget en blodprøve! sig at der er nogle livsstilsmæssige årsager til at du er nødt til at vide det! Jeg fik engang taget en blodprøve på skadestuen fordi jeg fik noget stærk medicin som jeg IKKE måtte tage under graviditet.. men ellers må du jo desværre nok vente til mandag!?

Anmeld

1. maj 2009

Valle81

Det kan også være at du tænker og øsnker så meget at du vil være gravid, at din mens udebliver...........??

Anmeld

1. maj 2009

missKat

Caroline86 skriver:

hmm.. det lyder da lidt underligt!
Jeg vil ikke fortælle "gyser"historier, men jeg er lige gået 9 dage over tid uden at der var noget
Men hvis du vil snyde systemet lidt kan du tage på skadestuen og bede om at få taget en blodprøve! sig at der er nogle livsstilsmæssige årsager til at du er nødt til at vide det! Jeg fik engang taget en blodprøve på skadestuen fordi jeg fik noget stærk medicin som jeg IKKE måtte tage under graviditet.. men ellers må du jo desværre nok vente til mandag!?

faktisk skal jeg tage noget medicin jeg ikke må tage, hvis jeg er gravid. men kan godt klare mig uden og har gjort det i den tid mission baby har stået på. jeg har ikke rigtig samvittighed til at "snyde", så må jeg væbne mig med endnu mere tålmodighed.. men IHHH hvor vil jeg bare gerne vide det!!!

er jeg gravid, så er jeg det jo også mandag...

det er mandag i morgen ikk??????? HAHAHAHA

Anmeld

1. maj 2009

Moderator

Valle81 skriver:

Det kan også være at du tænker og øsnker så meget at du vil være gravid, at din mens udebliver...........??

det var hvad der skete med mig

Anmeld

1. maj 2009

missKat

Valle81 skriver:

ja det har jo også strejfet mig. men kvalmen er sku ægte nok
og jeg har som sagt haft det på fornemmelsen siden påske.

Anmeld

1. maj 2009

Moderator

missKat skriver:

faktisk skal jeg tage noget medicin jeg ikke må tage, hvis jeg er gravid. men kan godt klare mig uden og har gjort det i den tid mission baby har stået på. jeg har ikke rigtig samvittighed til at "snyde", så må jeg væbne mig med endnu mere tålmodighed.. men IHHH hvor vil jeg bare gerne vide det!!!

er jeg gravid, så er jeg det jo også mandag...

det er mandag i morgen ikk??????? HAHAHAHA

hæhæ..jo, i morgen
Ligesom "du skal bare sove 3 gange mere" og straks smutter man i seng for at sove (selvom klokken er 13.10)

Anmeld

1. maj 2009

Valle81

missKat skriver:

ja det har jo også strejfet mig. men kvalmen er sku ægte nok
og jeg har som sagt haft det på fornemmelsen siden påske.

Jeg tror også sagtens du kan være gravid, og det kan også være du er en af de kvinder der er "lnagsom" til at udvikle det der hhkkj et eller andet hormon, som er det graviditetstesten måler

Og så kan det jo være du skal være gået et godt stykke over før du tester positiv:0)

Så ikke andet for end at teste igen og igen, i morgen kan den jo være positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.