Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver:hæhæ..jo, i morgen Ligesom "du skal bare sove 3 gange mere" og straks smutter man i seng for at sove (selvom klokken er 13.10)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
missKat skriver:lige præcis Caroline!!!! haha...altså det er bedre end en god thriller det her... er mere spændt end til juleaften
Valle81 skriver:Jeg tror også sagtens du kan være gravid, og det kan også være du er en af de kvinder der er "lnagsom" til at udvikle det der hhkkj et eller andet hormon, som er det graviditetstesten målerOg så kan det jo være du skal være gået et godt stykke over før du tester positiv:0)Så ikke andet for end at teste igen og igen, i morgen kan den jo være positiv
Sidder og friner højlydt ude på arbejdet:0)Ikke ødelægge tastaturet:0) Dårlig ide:0)Jeg krydser arme og ben for dig:0)
Caroline86 skriver:Vil det så sige jeg skal gå rundt med krydsede fingre hele weekenden? ARJ...helt vildt besværligt når vi skal grille
Valle81 skriver: Sidder og friner højlydt ude på arbejdet:0)Ikke ødelægge tastaturet:0) Dårlig ide:0)Jeg krydser arme og ben for dig:0)
missKat skriver:skal love at skrive til dig hvis der sker noget i løbet af weekenden så håber jeg du kan få lidt at spise trods krydsede fingre tak fordi du hepper på mig
Valle81 skriver:Ja jeg er også lidt nysgerring:0) Eller så at sige meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget nysgerrig:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128