BRUUS skriver:
He he... Okay, lad mig omformulere... Jeg vil herre gerne være gravid UDEN de medfølgende gener!!!!
Håber min næste graviditet bliver lidt mindre plaget af svangerskabsforgitning og væske! 
Nej der sker ikke meget i terminsgruppen... Men jeg tænker faktisk også ofte på jer. Og tjekker lige på din profil om du sku ha' skrevet nyt/opdateret billeder...
Hvad siger du til at ses på facebook?? Der har jeg en masse billeder af Freya hvis du kunne tænke dig at se hendes udvikling
Og ja, vi er faktisk begyndt at prøve på nr. 2 nu... Næste forsøg bliver vores 3. forsøg... Blev gravid med Freya på 2.forsøg sidst, så det var lidt mystisk og total øv da vi ikke var ligeså heldige denne gang
Håber det sker her næste gang.... 

Ydermere kan jeg fortælle at vi har købt hus her for 4,5 måned siden. I udkanten af Ringsted. En skøn lille perle, som er perfekt for vores behov lige nu 
Det er meget mere "ude på landet" i forhold til da vi boede i Kbh. Men det er SKØNT i forhold til at have en lille som Freya hvor man ikke skal være bekymret for trafik, på samme måde. Her synger fuglene hele dagen, og her er så roligt. Meget trygt sted at bo 
Nå jam din svangerskabsforgiftning var helt crazy til sidst. Det må du for min skyld gerne slippe for næste gang
Jeg håber heller ikke du hilser på bækkenløsningen, det er virkelig en kælling at få indenfor dørene, for at sige det lige ud 
Dejligt med hus! Vi har lige købt og skal flytte 1/8, og jeg vil rigtig gerne nå på plads inden lillebror kommer! Det bliver dejligt at få en have, så Boas kan gå amok i haven, han elsker simpelthen at være ude!!
Ih hvor er det spændende med "projektet"!! Jeg krydser fingre for det snart lykkes!!

Og facebook? Det kan vi godt. Du kan sende mig en pb med dit navn. Jeg gider ikke lige skrive hele mit navn her 

Anmeld