uge 28 med lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Kruse90

åårh hvor er du altså bare smuk søøde

Håber i havde en dejlig aften igår

Kram Filucca og Carina<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

otlitrom

Kruse90 skriver:

åårh hvor er du altså bare smuk søøde

Håber i havde en dejlig aften igår

Kram Filucca og Carina<3

tak søde. håber det går dejligt hjemme hos jer

Anmeld

24. juni 2012

otlitrom

BRUUS skriver:

Kittylicious 
Det er altså bare helt vildt fantastisk at se hvor flot gravid du er igen! Jeg tænker på at vi fødte nogenlunde samtidig sidste år, og nu er du i uge 28! Jeg synes det er helt vildt at tænke på. Prøver at forestille mig at jeg var så langt henne lige nu... Vild tanke.. En smule misundelig  Men forhåbentlig kan jeg blære mig med min egen babyhule inden længe 

Knus

Hvis du er misundelig, så må du da hjertens gerne få min bækkenløsning det er helt vildt, at vores lækre unger allerede er et år. det er gået vanvittig stærkt. der er ikke meget liv i terminsgruppen, men jeg sender jer jævnligt en tanke alligevel 

skal i snart på mission barn nr to hjemme hos jer?

Anmeld

24. juni 2012

Kruse90

kitty skriver:

tak søde. håber det går dejligt hjemme hos jer

Det gør det
Det er så fantastisk at være mor. Jeg nyder hver eneste dag<3

Anmeld

24. juni 2012

Mutti2B

kitty skriver:

Det er vist længe siden jeg har lagt et billede til min yndlingsstalker - og andre nysgerrige

Tiden går hurtigt anden gang, og det gør vokseriet også. Jeg er adskillige gange blevet spurgt, om der måske er tvillinger eller trillinger. Men nej, der er altså kun én, og det er lillebror! Han har forventet ankomst om præcis 3 mdr, og han er ved at være en stærk krudtugle derinde!

Håber I alle får en dejlig sankt hans. Vi putter storebror i vognen og går ned til vandet for at se bål. For præcis et år siden havde jeg termin med netop storebror, og vi var det samme sted ved vandet, dog rimelig utålmodige om, hvornår han meldte sin ankomst. Vi måtte pænt vente 11 dage, skulle det vise sig! Men det var ventetiden værd!!

Kitty, for hulan da, hvor du dog stråler . Jeg kan slet ikke fatte at du allerede er så langt henne

Anmeld

24. juni 2012

MorDk

FLOT mave *S*

Ja jeg får også MANGE kommentarer som:

"Det er da liiige op over hva"

" Er du sikker på der ikke er to"

"Hold da op hvor er du STOR når du ikke er længere henne"

JAJA men det høre med *gg*

Anmeld

24. juni 2012

Bruus

kitty skriver:

Hvis du er misundelig, så må du da hjertens gerne få min bækkenløsning det er helt vildt, at vores lækre unger allerede er et år. det er gået vanvittig stærkt. der er ikke meget liv i terminsgruppen, men jeg sender jer jævnligt en tanke alligevel 

skal i snart på mission barn nr to hjemme hos jer?

He he... Okay, lad mig omformulere... Jeg vil herre gerne være gravid UDEN de medfølgende gener!!!!  Håber min næste graviditet bliver lidt mindre plaget af svangerskabsforgitning og væske! 

Nej der sker ikke meget i terminsgruppen... Men jeg tænker faktisk også ofte på jer. Og tjekker lige på din profil om du sku ha' skrevet nyt/opdateret billeder... 
Hvad siger du til at ses på facebook?? Der har jeg en masse billeder af Freya hvis du kunne tænke dig at se hendes udvikling  

Og ja, vi er faktisk begyndt at prøve på nr. 2 nu... Næste forsøg bliver vores 3. forsøg... Blev gravid med Freya på 2.forsøg sidst, så det var lidt mystisk og total øv da vi ikke var ligeså heldige denne gang  Håber det sker her næste gang....  

Ydermere kan jeg fortælle at vi har købt hus her for 4,5 måned siden. I udkanten af Ringsted. En skøn lille perle, som er perfekt for vores behov lige nu  Det er meget mere "ude på landet" i forhold til da vi boede i Kbh. Men det er SKØNT i forhold til at have en lille som Freya hvor man ikke skal være bekymret for trafik, på samme måde. Her synger fuglene hele dagen, og her er så roligt. Meget trygt sted at bo 

Anmeld

25. juni 2012

otlitrom

Mutti2B skriver:

Kitty, for hulan da, hvor du dog stråler . Jeg kan slet ikke fatte at du allerede er så langt henne

Nej, det er lidt vildt, at lillebror allerede må komme om 9 uger.. men han må altså gerne vente til termin, for jeg har ikke tid til at føde inden Vi har købt hus g skal flytte 1/8, det vil jeg gerne lige nå at få på plads først

Hvordan går det med dig? Hun bliver forhåbentligt derinde lidt endnu, ikke??

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Smukt

Anmeld

25. juni 2012

otlitrom

BRUUS skriver:

He he... Okay, lad mig omformulere... Jeg vil herre gerne være gravid UDEN de medfølgende gener!!!!  Håber min næste graviditet bliver lidt mindre plaget af svangerskabsforgitning og væske! 

Nej der sker ikke meget i terminsgruppen... Men jeg tænker faktisk også ofte på jer. Og tjekker lige på din profil om du sku ha' skrevet nyt/opdateret billeder... 
Hvad siger du til at ses på facebook?? Der har jeg en masse billeder af Freya hvis du kunne tænke dig at se hendes udvikling  

Og ja, vi er faktisk begyndt at prøve på nr. 2 nu... Næste forsøg bliver vores 3. forsøg... Blev gravid med Freya på 2.forsøg sidst, så det var lidt mystisk og total øv da vi ikke var ligeså heldige denne gang  Håber det sker her næste gang....  

Ydermere kan jeg fortælle at vi har købt hus her for 4,5 måned siden. I udkanten af Ringsted. En skøn lille perle, som er perfekt for vores behov lige nu  Det er meget mere "ude på landet" i forhold til da vi boede i Kbh. Men det er SKØNT i forhold til at have en lille som Freya hvor man ikke skal være bekymret for trafik, på samme måde. Her synger fuglene hele dagen, og her er så roligt. Meget trygt sted at bo 

Nå jam din svangerskabsforgiftning var helt crazy til sidst. Det må du for min skyld gerne slippe for næste gang Jeg håber heller ikke du hilser på bækkenløsningen, det er virkelig en kælling at få indenfor dørene, for at sige det lige ud

Dejligt med hus! Vi har lige købt og skal flytte 1/8, og jeg vil rigtig gerne nå på plads inden lillebror kommer! Det bliver dejligt at få en have, så Boas kan gå amok i haven, han elsker simpelthen at være ude!!

Ih hvor er det spændende med "projektet"!! Jeg krydser fingre for det snart lykkes!!

Og facebook? Det kan vi godt. Du kan sende mig en pb med dit navn. Jeg gider ikke lige skrive hele mit navn her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.