MaybeBaby skriver:
Hvor er det spøjst! Jeg har ikke været på baby i laaang tid, og ville så lige tjekke om du mon havde smidt nye billeder og TADAAA! 
Elsker når sådan noget sker. Og hvad kan jeg sige, som jeg ikke før har sagt? Gudesmuk og med årets lækreste 2 værelset penthouse lejlighed! Jeg er ROCKER misundelig!
Jeg blev ret stor ret hurtig selvom det var første gang, og jeg grinte blot da de fleste jo ikke vidste bedre. Man glemmer hurtigt hvor stor man er som gravid, MEN da jeg i 6. måned er ude at gå med hunden, stopper én jævnaldrende sit løb og siger hej og sådan (som man gør her på landet) og siger så: ja du er jo lige op over ikke?
- Der er lige 3 mdr tilbage
- Okay, ja jeg burde jo kunne have gættet tættere på, da jeg er jordemoderstuderende!
Hvad siger man lige til det? 
hurra for store smukke maver, smukke mødre og kommende babyer.
/yndlings-mavestalkeren der håber på min. 2 billeder mere de næste 3 mdr. 
Jeg håååber og tror på, at jeg kan love minimum 2 billeder mere, inden lillebror kommer ud. Jeg er bare sjældent herinde for tiden, der sker så meget "ude i den virkelige verden" 
Åh, haha.. En jm-studerende på afveje. Nå, men så kan det ske for selv dem der har fagblikket - altså, at de gætter forkert. Det er da altid noget. Jeg bliver bare så ærgelig, når jeg bliver kaldt tyk eller lignende. Jeg synes det er deprimerende. Det er en baby for pokker, det er ikke 7 års forbrug af McD.. Gravid? Følsom? Mig? Naij naij

Anmeld