uge 28 med lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

otlitrom

VanessaBaby skriver:

hvor er du bare rigtig flot gravid

Tusind tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

hvor er du bare smuk gravid igen søde!!!

du har gløden!!!

Tak, søde du! Og TILLYKKE med lillespiret i maven! Jeg GLÆDER mig til at følge dig, det er mere end fortjent!

Anmeld

24. juni 2012

otlitrom

chael skriver:

Smuk mor og mave

Mange tak!!

Anmeld

24. juni 2012

otlitrom

Nettemor skriver:

Du er så smuk Anna! Mega flot gravid

Tusind tak, hvor er du sød. Som altid!

Anmeld

24. juni 2012

frk-stoltze

Smukt billede du ser sku godt ud

Anmeld

24. juni 2012

otlitrom

MaybeBaby skriver:

Hvor er det spøjst! Jeg har ikke været på baby i laaang tid, og ville så lige tjekke om du mon havde smidt nye billeder og TADAAA!
Elsker når sådan noget sker. Og hvad kan jeg sige, som jeg ikke før har sagt? Gudesmuk og med årets lækreste 2 værelset penthouse lejlighed! Jeg er ROCKER misundelig!
Jeg blev ret stor ret hurtig selvom det var første gang, og jeg grinte blot da de fleste jo ikke vidste bedre. Man glemmer hurtigt hvor stor man er som gravid, MEN da jeg i 6. måned er ude at gå med hunden, stopper én jævnaldrende sit løb og siger hej og sådan (som man gør her på landet) og siger så: ja du er jo lige op over ikke?
- Der er lige 3 mdr tilbage
- Okay, ja jeg burde jo kunne have gættet tættere på, da jeg er jordemoderstuderende!
Hvad siger man lige til det?
hurra for store smukke maver, smukke mødre og kommende babyer.

/yndlings-mavestalkeren der håber på min. 2 billeder mere de næste 3 mdr.

Jeg håååber og tror på, at jeg kan love minimum 2 billeder mere, inden lillebror kommer ud. Jeg er bare sjældent herinde for tiden, der sker så meget "ude i den virkelige verden"

Åh, haha.. En jm-studerende på afveje. Nå, men så kan det ske for selv dem der har fagblikket - altså, at de gætter forkert. Det er da altid noget. Jeg bliver bare så ærgelig, når jeg bliver kaldt tyk eller lignende. Jeg synes det er deprimerende. Det er en baby for pokker, det er ikke 7 års forbrug af McD.. Gravid? Følsom? Mig? Naij naij

Anmeld

24. juni 2012

otlitrom

DAs mor skriver:

Hvor er du flot :-)

Tak!!

Anmeld

24. juni 2012

otlitrom

frk-stoltze skriver:

Smukt billede du ser sku godt ud

Tusind tak, det var sødt sagt!

Anmeld

24. juni 2012

Bruus

Kittylicious 
Det er altså bare helt vildt fantastisk at se hvor flot gravid du er igen! Jeg tænker på at vi fødte nogenlunde samtidig sidste år, og nu er du i uge 28! Jeg synes det er helt vildt at tænke på. Prøver at forestille mig at jeg var så langt henne lige nu... Vild tanke.. En smule misundelig  Men forhåbentlig kan jeg blære mig med min egen babyhule inden længe 

Knus

Anmeld

24. juni 2012

ønskebørn74

kitty skriver:

Tak, søde du! Og TILLYKKE med lillespiret i maven! Jeg GLÆDER mig til at følge dig, det er mere end fortjent!

1000 tak søde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.