uge 28 med lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.330 visninger
38 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

otlitrom

Det er vist længe siden jeg har lagt et billede til min yndlingsstalker - og andre nysgerrige

Tiden går hurtigt anden gang, og det gør vokseriet også. Jeg er adskillige gange blevet spurgt, om der måske er tvillinger eller trillinger. Men nej, der er altså kun én, og det er lillebror! Han har forventet ankomst om præcis 3 mdr, og han er ved at være en stærk krudtugle derinde!

Håber I alle får en dejlig sankt hans. Vi putter storebror i vognen og går ned til vandet for at se bål. For præcis et år siden havde jeg termin med netop storebror, og vi var det samme sted ved vandet, dog rimelig utålmodige om, hvornår han meldte sin ankomst. Vi måtte pænt vente 11 dage, skulle det vise sig! Men det var ventetiden værd!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Muffin_girl

kitty skriver:

Det er vist længe siden jeg har lagt et billede til min yndlingsstalker - og andre nysgerrige

Tiden går hurtigt anden gang, og det gør vokseriet også. Jeg er adskillige gange blevet spurgt, om der måske er tvillinger eller trillinger. Men nej, der er altså kun én, og det er lillebror! Han har forventet ankomst om præcis 3 mdr, og han er ved at være en stærk krudtugle derinde!

Håber I alle får en dejlig sankt hans. Vi putter storebror i vognen og går ned til vandet for at se bål. For præcis et år siden havde jeg termin med netop storebror, og vi var det samme sted ved vandet, dog rimelig utålmodige om, hvornår han meldte sin ankomst. Vi måtte pænt vente 11 dage, skulle det vise sig! Men det var ventetiden værd!!

Neejj hvor har du en flot mave 

Anmeld

23. juni 2012

NessaXenia

hvor er du bare rigtig flot gravid

Anmeld

23. juni 2012

ønskebørn74

kitty skriver:

hvor er du bare smuk gravid igen søde!!!

du har gløden!!!

Anmeld

23. juni 2012

chael

Smuk mor og mave

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor

Du er så smuk Anna! Mega flot gravid

Anmeld

23. juni 2012

MaybeBaby

kitty skriver:

Hvor er det spøjst! Jeg har ikke været på baby i laaang tid, og ville så lige tjekke om du mon havde smidt nye billeder og TADAAA!
Elsker når sådan noget sker. Og hvad kan jeg sige, som jeg ikke før har sagt? Gudesmuk og med årets lækreste 2 værelset penthouse lejlighed! Jeg er ROCKER misundelig!
Jeg blev ret stor ret hurtig selvom det var første gang, og jeg grinte blot da de fleste jo ikke vidste bedre. Man glemmer hurtigt hvor stor man er som gravid, MEN da jeg i 6. måned er ude at gå med hunden, stopper én jævnaldrende sit løb og siger hej og sådan (som man gør her på landet) og siger så: ja du er jo lige op over ikke?
- Der er lige 3 mdr tilbage
- Okay, ja jeg burde jo kunne have gættet tættere på, da jeg er jordemoderstuderende!
Hvad siger man lige til det?
hurra for store smukke maver, smukke mødre og kommende babyer.

/yndlings-mavestalkeren der håber på min. 2 billeder mere de næste 3 mdr.

Anmeld

23. juni 2012

LinLin

Hvor er du flot :-)

Anmeld

24. juni 2012

otlitrom

AalborgPigen skriver:

Neejj hvor har du en flot mave 

Tak!

(Og tillykke med moderator-jobbet )

Anmeld

24. juni 2012

Muffin_girl

kitty skriver:

Tak!

(Og tillykke med moderator-jobbet )

Mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.