Løbe/lunte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

B&J

HeXeri skriver:

Start med at gå. 3 ugers tid hvis du er i virkelig dårlig kondi. Så kan du langsomt øge tempoet uden du risikerer irriterende skader så du skal finde alt din motivation frem igen. Lav en rute med en masse bakker, jeg er velsignet med en hel park fyldt med trapper og andet godt - måske du har noget lignende i dit område?
Har du trapper, er de generelt en frygteligt god ide at give sig i kast med. Husk at rette ryggen og stramme dine mavemuskler, de er modbydelige og de virker  

bakker nej det er vist meget få her i hjørring hihihi men ville nu også gerne kunne en rute omkring mig... men jeg skal især starte stille ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

B&J

Dinna88 skriver:

hej!
Jeg vil utroligt gerne hjælpe dig, men LIGE i dag orker jeg ikke at sætte mig ned og skrive en masse Men i morgen!

Jeg kan både hjælpe dig med et program, udstyr, vejrtrækning/puls, hvordan du bedst kommer til at løbe længere osv - om det måske overhovedet er løb du skal ud i? Løb er en af de hårdeste træningsformer; selv når du er i god form er løb hårdt! Så for en der er i nogenlunde form er det meget hårdt, for en der slet ikke er i form, måske overvægtig, er det ren tortur. 

jamen jeg kan også vente det er jo ikke lige nu jeg skal men vil gerne have en masse viden inden...

og ja jeg skal starte stille og rolig ud jeg mangler 20kg af det jeg har smidt og har ikke den dårligste kondi men slet slet ikke den bedste...

det er fordi jeg har opgivet motion centeret fordi hvis jeg skal der op og inden jeg er tilbage og fri og fået min dreng lagt i seng jamen så skal jeg næsten i seng igen og det vil jeg altså ikke så kunne være dejligt at små løbe rundt her hvor vi bor for der vil jeg jo spare en masse tid  og få en masse motion

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

B&J skriver:

det tror jeg ikke han har mærket men tror han mærker det nu hvis jeg havde vejet de 150kg jamen så havde vi jo ikke kunne løbe lege og fangeleg eller gået de ture vi har været på så havde vi max være 15minutter hjemme fra for jeg skulle jo også kunne komme hjem igen uden at dø og være ild rød i hovede

Nej, det er nok rigtigt, det er nok kun dig selv (og din mand) der lige umiddelbart mærker forandringen. Det må virkelig være dejligt for dig

Anmeld

24. juni 2012

B&J

Nessie skriver:

Nej, det er nok rigtigt, det er nok kun dig selv (og din mand) der lige umiddelbart mærker forandringen. Det må virkelig være dejligt for dig

jaa der er stor forandringer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.