Dinna88 skriver:
hej!
Jeg vil utroligt gerne hjælpe dig, men LIGE i dag orker jeg ikke at sætte mig ned og skrive en masse
Men i morgen!
Jeg kan både hjælpe dig med et program, udstyr, vejrtrækning/puls, hvordan du bedst kommer til at løbe længere osv - om det måske overhovedet er løb du skal ud i? Løb er en af de hårdeste træningsformer; selv når du er i god form er løb hårdt! Så for en der er i nogenlunde form er det meget hårdt, for en der slet ikke er i form, måske overvægtig, er det ren tortur.
jamen jeg kan også vente det er jo ikke lige nu jeg skal men vil gerne have en masse viden inden...
og ja jeg skal starte stille og rolig ud jeg mangler 20kg af det jeg har smidt og har ikke den dårligste kondi men slet slet ikke den bedste...
det er fordi jeg har opgivet motion centeret fordi hvis jeg skal der op og inden jeg er tilbage og fri og fået min dreng lagt i seng jamen så skal jeg næsten i seng igen og det vil jeg altså ikke så kunne være dejligt at små løbe rundt her hvor vi bor for der vil jeg jo spare en masse tid og få en masse motion
Anmeld